نبود هماهنگی میان مدیران فارس موجب بروز نارضایتی‌ها می‌شود
کد خبر: 3577208
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
حق‌نگر:

نبود هماهنگی میان مدیران فارس موجب بروز نارضایتی‌ها می‌شود

گروه اجتماعی: عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اعتراض آیت‌الله ایمانی از بروز برخی ناهنجاری‌ها در مراسم افتتاحیه پایتخت جوانان جهان اسلام، نبود هماهنگی میان مدیران فارس را موجب بروز نارضایتی‌ها دانست.

محمد حق‌نگر، نائب رئیس كمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با اشاره به حواشی‌های پیش‌آمده در مراسم افتتاحیه «شیراز، پایتخت جوانان جهان اسلام» و ترك آیت‌الله ایمانی، امام جمعه شیراز از این مراسم گفت: متأسفانه این مشكل از قدیم در شهر شیراز وجود داشته است.

وی افزود: شیراز و استان فارس مدیران بسیار خوب و دلسوزی دارد اما متأسفانه هماهنگ نیستند و به همین دلیل شاهد بروز چنین اتفاقاتی هستیم در حالی كه در بسیاری از شهرهای كشور این‌گونه نیست.

حق‌نگر با تأكید بر اهمیت توجه به درخواست‌های نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: آیت‌الله ایمانی، زمانی امام جمعه بوشهر بودند و در آن‌جا تمام دستگاه‌ها با ایشان هماهنگ بودند اما از زمانی كه ایشان به شیراز آمده‌اند متأسفانه این هماهنگی دستگاه‌ها با ایشان بسیار كم است و شاید در ظاهر هماهنگ باشند اما عملاً هماهنگی كم است.

مدیران استان در كنار هم مسائل فرهنگی شهر را جهت دهند

عضو شورای اسلامی شهر شیراز اظهار كرد: در بسیاری از شهرهای كشورمان استانداری و امام جمعه در كنار هم سعی می‌كنند هماهنگ‌كننده خوبی برای دستگاه‌های مختلف و امورات گوناگون باشند و مخصوصاً مسائل فرهنگی شهر را جهت دهند و ما آرزو داریم كه چنین اتفاقی نیز در شهر شیراز رخ دهد.

وی ادامه داد: متأسفانه نقص شهر شیراز و یكی از بزرگترین مشكلاتی كه در این كلان‌شهر وجود دارد عدم هماهنگی میان مدیران استان با نماینده ولی فقیه است كه امیدواریم كه این مسئله برطرف شود البته تمام مدیران ما، انسان‌های خوبی هستند اما اگر كمی هماهنگ‌ شوند، مسلماً بسیاری از معضلات كنونی و به خصوص در حوزه فرهنگ ایجاد نمی‌شود.

captcha