سهم 8 هزار میلیاردی خیران در مدرسه‌سازی قزوین
کد خبر: 3577306
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی خبر داد:

سهم 8 هزار میلیاردی خیران در مدرسه‌سازی قزوین

گروه اجتماعی: نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: خیران مدرسه‌ساز ۸ میلیارد از پروژه‌های مختلف متعهد شده در استان را به سرانجام رسانده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان با حضور داود محمدی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانی و خیران در سالن اجتماعات دبیرستان توحید برگزار شد.
 داوود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، در این مراسم با اشاره به همت بلند و اراده و عزم جدی خیران اظهار کرد: اگر این همت و عزم جدی و برکات و خیر فراوانی که توسط آن‌ها به سمت فرهنگ و جامعه به‌ویژه آموزش‌وپرورش سرازیر شده است نبود، تنگناهای بسیاری در سطح جامعه ایجاد می‌شد.
وی افزود: گام‌های بلند خیران مدرسه‌ساز، در نزد خداوند محفوظ و در آینده باقی خواهد ماند و‌ به‌عنوان باقیات و صالحات برای آن‌ها نوشته خواهد شد.
محمدی با اشاره به اینکه خیران رقم بسیار قابل‌تأملی را در سطح استان به آموزش‌وپرورش تخصیص داده‌اند، بیان کرد: اگر این همت و عزم جدی و برکات و خیر فراوانی را به سمت فرهنگ و جامعه به‌ویژه آموزش‌وپرورش سرازیر کرده‌اند، نبود تنگناهای بسیاری در سطح جامعه ایجاد می‌شد.
این مسئول با بیان اینکه در سال جاری خیران مدرسه‌ساز ۴ برابر دولت در عرصه آموزش‌وپرورش مشارکت فعال داشته‌اند، گفت: دولت از ۲۲ میلیارد تعهد خود تنها ۱۰ درصد آن را محقق کرده است.
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی افزود: خیران مدرسه‌ساز ۸ میلیارد از پروژه‌های مختلف متعهد شده در استان را به سرانجام رسانده‌اند.
 محمدی در پایان عنوان کرد: وقتی مدرسه‌ای توسط یک خیر ساخته می‌شود، هر تعداد دانش‌آموزانی که از آن فارغ‌التحصیل شود، خیر و برکات آن برای بانیان ساخت مدارس خواهد ماند.
captcha