بزرگداشت شهدای تربیتی در مشهد
کد خبر: 3577338
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰

بزرگداشت شهدای تربیتی در مشهد

گروه اجتماعی: بزرگداشت 38 شهید امور تربیتی استان در هفته تعلیم و تربیت اسلامی از سوی آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار می‌شود.

براتعلی منصوریان، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، گفت: در هفته تعلیم و تربیت اسلامی برنامه‌های متنوعی برای دانش‌آموزان و مربیان تربیتی در نظر گرفته شده است که از آن جمله می‌توان به بزرگداشت شهدای تربیتی اشاره کرد.
وی افزود: در این هفته دانش‌آموزان به سراغ خانواده شهدای امور تربیتی می‌روند و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امور تربیتی با خانواده شهدا میثاق می‌بندند تا به آرمان‌های آن‌ها عمل کنند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی ابراز کرد: برگزاری کرسی آزاداندیشی برای دانش‌اموزان، گردهمایی ائمه جماعات مدارس و گردهمایی معاونان پرورشی ادارات آموزش و پرورش نیز از دیگر برنامه‌های هفته تعلیم و تربیت اسلامی است.
منصوریان با اشاره به افتتاح دارالقرآن آموزش و پرورش اظهار کرد: رونمایی از کتاب احکام دانش‌آموزی از دیگر اقداماتی است که در این ایام انجام شده است تا به نیازهای تربیتی دانش‌آموزان پاسخ داده شود.
captcha