اجرای طرح «کرمان؛ شهر نماز و تربیت یکصد مدرس تخصصی نماز کودک»
کد خبر: 3577345
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹

اجرای طرح «کرمان؛ شهر نماز و تربیت یکصد مدرس تخصصی نماز کودک»

گروه فعالیت‌های قرآنی: طرح کرمان شهر نماز و تربیت یکصد مدرس تخصصی نماز کودک در هفته قرآنی کرمان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اجرای طرح کرمان؛ شهر نماز و تربیت یکصد مدرس تخصصی نماز کودک همزمان با آغاز هفته قرآنی استان کرمان به عنوان دومین استان برگزار‌کننده این طرح آغاز شد.
همچنین، این طرح در چارچوب احيای سنت دعوت كودكان به نماز مبتنی بر الگوسازی والد و طرح مسجدمحوری در كرمان و با حضور مربيان مراكز تخصصی قرآنی كودك در مؤسسه جامعة‌الحفاظ آغاز شد.
طی اجرای این طرح، هر مربی در طرح كرمان شهر نماز، بعد از آموزش نسبت به برپايی كارگاه آموزشی نماز مادران اقدام مي‌كند و مهد و مدرسه خود را با نور نماز متبرك می‌كند. طرح تربيت دو هزار مدرس تخصصی نماز كودك با حمايت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همكاری اداره‌كل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و ادارات كل آموزش و پرورش استان‌های اصفهان، كرمان، بوشهر، يزد و هرمزگان اجرا می‌شود و احيای سنت آموزش آسان و لذت‌بخش نماز دو ركعتی برای نونهالان پيش‌دبستانی و اول ابتدايی انجام خواهد شد.
یادآور می‌شود، اين طرح از اول اسفندماه جاری در اصفهان و با حضور٦٠٠ مربی آغاز شد و در دومين استان مجری طرح یعنی کرمان نیز با حضور يكصد مربی مؤسسات قرآنی كودك محور كرمان آغاز و در ادامه با هماهنگی آموزش و پرورش استان كرمان ويژه مربيان نيز اجرا خواهد شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۳
0
0
برگزاری این طرح به ترویج فرهنگ قرآنی کمک زیادی می‌کند
captcha