لغو سی‌و‌ششمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی
کد خبر: 3578179
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰

لغو سی‌و‌ششمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی: جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی که بر اساس برنامه باید روز گذشته برگزار می‌شود بنا به دلایلی لغو شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سی‌وششمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی که مقرر شده بود روز گذشته، هفتم اسفندماه برگزار شود، به دلیل عدم امکان حضور برخی از اعضا و نیز به حد نصاب نرسیدن اعضای جلسه، برگزار نشد تا به این ترتیب در پایان سال 95 نیز شاهد لغو جلسات شورای توسعه فرهنگ قرآنی باشیم.
در این جلسه، قرار بود تا سند تبلیغی و ترویجی فعالیت‌های قرآنی کشور که توسط کمیسیون تبلیغی و ترویجی شورای توسعه فرهنگ قرآنی تدوین شده است، مورد بررسی و تصویب قرار گیرد.
همچنین اعلام زمان‌بندی جلسات شورای توسعه فرهنگ قرآنی در سال آینده و نیز ارائه گزارش عملکرد شورای توسعه فرهنگ قرآنی در سال 95 از دیگر دستور جلسات این جلسه بود.
شورای توسعه فرهنگ قرآنی در طول سال باید شش جلسه که به صورت هر دو ماه یکبار است، برگزار کند. با اینکه این شورا در سال 95 تمام شش جلسه خود را برگزار کرده است اما جلسه لغو شده روز گذشته در قالب جلسات فوق‌العاده بوده است، اما همچنان با لغو جلسات این شورا در سال‌های گذشته از برنامه زمانی تعداد جلسات عقب است.
captcha