برگزاری جشنواره‌های ملی قرآنی ـ دانشجویی با حمایت و نظارت سازمان فعالیت‌های قرآنی
کد خبر: 3579611
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷

برگزاری جشنواره‌های ملی قرآنی ـ دانشجویی با حمایت و نظارت سازمان فعالیت‌های قرآنی

گروه دانشگاه: جشنواره‌های ملی قرآنی ـ دانشجویان با حمایت و نظارت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور و با همکاری معاونت‌های فرهنگی واحدهای جهاد دانشگاهی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جشنواره‌های ملی قرآنی دانشجویان با حمایت و نظارت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور و با همکاری معاونت‌های فرهنگی واحدهای جهاد دانشگاهی کشور برگزار می‌شود.

«جشنواره تجسمی شهود قدسی؛ با محوریت قرآن و زندگی»
این جشنواره در بخش‌های نقاشی، عکاسی، گرافیک و خوشنویسی به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی فارس و حمایت و نظارت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور، در خرداد ماه سال 96 برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت شرایط و مقررات تخصصی هر یک از کارگروه‌ها با شماره تماس 071-32337375 و یا با مراجعه به وب‌سایت www.shohoodeghodsi.ir و یا از طریق ایمیل  shohoodeghodsi@gmail.com با دبیرخانه این جشنواره در ارتباط باشند.

«جشنواره قرآنی مطراق»
این جشنواره به همت سازمان جهاد دانشگاهی واحد تهران و حمایت و نظارت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در زمینه ادبیات نمایشی قرآنی، تا 31 اردیبهشت‌ماه سال 96 به این جشنواره ارسال کنند.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر، آشنایی با شرایط عمومی و اختصاصی و شرکت در این جشنواره می‌توانند به وب‌سایت www.jtfarhangi.ir مراجعه و یا با ایمیل nktheater@gmail.com در ارتباط باشند.

«جشنواره ملی شبکه‌های اجتماعی قرآن کریم»
دیگر جشنواره قرآنی دانشجویی است که توسط سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی و حمایت و نظارت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار می‌شود و هدف آن یافتن فعالان قرآنی در فضای مجازی و معرفی پتانسیل‌ها در حوزه شبکه‌های اجتماعی و
ایجاد ارتباط با طیف وسیعی از مخاطبان مسلمان و غیرمسلمان دانشجو در داخل و خارج از کشور است.
از علاقه‌مندان و فعالان شبکه‌های ارتباطی مجازی در حوزه قرآن و معارف دینی دعوت می‌شود تا با مراجعه به آدرس تلگرامی @quranfestival و یا صفحه اینستاگرام quranfestival با ارسال مشخصات  خود و معرفی گروه، کانال یا پروفایل خود در شبکه‌های ارتباطی اجتماعی (تلگرام، اینستاگرام) ثبت‌نام کنند.

در اخبار بعدی اهداف، رویکردها و نحوه شرکت در هر یک از این جشنواره‌ها تبیین می‌شود.

captcha