نشست «اقتصاد مقاومتی و برجام» برگزار می‌شود
کد خبر: 3581054
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵

نشست «اقتصاد مقاومتی و برجام» برگزار می‌شود

گروه اقتصاد: نشست تخصصی «اقتصاد مقاومتی و برجام» با محوریت بازار پول و سرمایه، فردا در مرکز تحقیقات و مطالعات وزارت امور خارجه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط‌عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، نشست تخصصی «اقتصاد مقاومتی و برجام» با محوریت بازار پول و سرمایه و شفافیت اقتصادی در ادامه سلسله نشست‌های کنفرانس ملی برجام، آثار و پیامدها در فضای پس از تحریم‌ها، فردا دوشنبه 16 اسفندماه، صبح و بعدازظهر در مرکز تحقیقات و مطالعات وزارت امور خارجه برگزار می‌شود.


نشست «اقتصاد مقاومتی و برجام» برگزار می‌شود
براساس این گزارش، در این سلسله نشست‌ها، موضوعات «برجام و دیپلماسی و روابط دیپلماتیک»،«برجام و سیاست داخلی»، «برجام و سیاست و امنیت بین‌الملل»، «برجام و اقتصاد سیاسی بین‌المللی» و «برجام و الزامات و بایسته‌ها» در کارگروه های تخصصی با حضور مقامات عالی رتبه دولتی و دانشگاهی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.
نشست فردا با عنوان «اقتصاد مقاومتی و برجام با محوریت بازار پول و سرمایه » با حضور قائم مقام بانک مرکزی، مدیران بانک مرکزی و شبکه بانکی، مقامات وزارت امور اقتصادی و دارایی، بازار سرمایه، گمرگ جمهوری اسلامی ایران و بیمه مرکزی ایران برگزار می‌شود.
براساس این گزارش، محل برگزاری این نشست، خيابان شهيد باهنر (نياوران)، خيابان شهيد آقايی، دفتر مطالعات سياسي و بين‌المللی وزارت امور خارجه است.
captcha