ایده‌ها و طرح‌های خلاق فرهنگی حمایت می‌شوند
کد خبر: 3581406
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵

ایده‌ها و طرح‌های خلاق فرهنگی حمایت می‌شوند

گروه فرهنگی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ایده‌ها و طرح‌های نو و خلاق هنرمندان از سوی این اداره‌کل حمایت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از خراسان‌شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ حسین فرخنده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در نشست هم اندیشی با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان گرمه اظهار کرد: یکی از وظایف حوزه فرهنگ و هنر زمینه سازی و شکل گیری فعالیت های فرهنگی هنری در جامعه است.
وی افزود: کار فرهنگ و فرهنگ سازی و خلق آثار هنری کار نخبگان حوزه فرهنگی و هنری است و در این راستا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هابا تمام توان وظیفه حامیگرایانه خود را برای ایجاد نشاط و طراوت بیشتر در عرصه فرهنگ و هنر دنبال می کنند.
فرخنده اذعان داشت: حمایت و آمادگی خود را از طرح ها و ایده های نو و خلاق جهت راه اندازی موسسات تک منظوره اعلام می کنیم.
هاشم شیرازیان مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: ٣٤١کانون فعال در استان فعالیت میکنند که ١٨ کانون آن در شهرستان گرمه است.
در ادامه این نشست هنرمندان به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند،  تجهیز سالن آمفی تئاتر تالار اندیشه به صندلی ثابت تجهیز اتاق های انجمن های فرهنگی هنری، نشست استانی عصر شعر در شهرستان ، حمایت از اجراهای عمومی نمایش  از جمله نکاتی بود که در جلسه با هنرمندان به تصویب رسید.
captcha