مرور تلخ‌ترین و شیرین‌ترین خاطرات سال 95
کد خبر: 3581616
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

مرور تلخ‌ترین و شیرین‌ترین خاطرات سال 95

گروه اجتماعی: روزهای پایانی سال 95 به تندی درحال سپری شدن است و خاطرات تلخ و شیرینی از این سال در ذهن ما نقش بسته است. این خاطرات به کمک تصاویر زنده‌تر و ماندگارتر خواهد بود و سال‌های بعد این تصاویر است که کمک می‌کند تا خاطرات را بهتر به یاد بیاوریم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، چند روزی بیشتر به پایان سال جدید باقی نمانده است. اگر بخواهید به عقب برگردید و حوادث تلخ وشیرین را به یاد آوریم می‌توان گفت که اجرای برجام خبر خوش امسال بود که خوشحالی مردم ایران را درپی داشت.
 
بسیاری از دغدغه ها و نگرانی های که در پیش از برجام وجود داشت تا حدودی مرتفع شد و باعث رفع نگرانی‌ها در سال اقتصاد مقاومتی شد و امیدواریم در سال آینده نیز آثار مثبت برجام را شاهد باشیم.
 
قطعا با بهبود اقتصاد کشور و به تبع  بهبود وضعیت اقتصادی مردم مشکلاتی ازجمله خودکشی و طلاق و آسیبهای اجتماعی در جامعه کاهش می یابد. چرا که امسال اقدام ناخوشایند نانوای نیاری قلب میلیونها مردم ایران را سوزاند و زنگ خطری برای مسئولان بود که اگر اقتصاد مردم جدی گرفته نشود ممکن است درآینده شاهد حوادث بدتر از اینها هم باشیم.

درگذشت حاج استادسلیم موذن زاده، آیت‌الله‌العظمی موسوی اردبیلی و همچنین بازیگر محبوب حسن جوهرچی اردبیلی و برخی از مشاهیرشهرمان امسال خبرخوشی برای ما نبود. همه ما با اذان  و زینب زینب حاج سليم موذن زاده خاطرات فراوانی را به ياد می ‌آوريم و صدای جاودان خاندان موذن زاده میراث فرهنگی ما ایرانیان است.
رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی دی ماه را به برهه ای فراموش نشدنی در تاریخ سال ۹۵ تبدیل کرد.
همچنین  حادثه آتش‌سوزی در ساختمان پلاسکو در تهران و گرفتار شدن تعدادی از آتش‌نشانان و تعدادی از مردم در میان زبانه‌های آتش و یا زیر آوار بیشتر از این آتش سوزی قلب میلیونها ایرانی را سوزاند.
امسال سال میمون را پشت سر می‌گذاریم و سال خروس از راه می رسد. خروس به راحتی افکار و عقاید خود را بیان می کند و برای دفاع از گفته های خود تا مرز پرخاشگری و ستیزه جویی می تازد.
پیشاپیش فرا رسیدن سال 96 را برتمامی مردم مسلمان ایران بخصوص خانواده‌های شهیدان پلاسکو، مدافع حرم تبریک و تهنیت می‌گویم. آرزو دارم دیگرشاهد حوادث تلخ نباشیم و بهترین سال برای هموطنانمان باشد.
یاداشت از: سیما میرقاسمی کلخوران- خبرنگار ایکنا
captcha