مراسم تجلیل از خانواده شهدا در دارالقرآن بصیرت برگزار شد
کد خبر: 3582948
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶

مراسم تجلیل از خانواده شهدا در دارالقرآن بصیرت برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دومین یادواره تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و شهدای آتشنشان» شامگاه پنجشنبه، 19 اسفندماه در دارالقرآن بصیرت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از اتقان نیوز، دومین یادواره تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و شهدای آتشنشان» شامگاه پنجشنبه 19 اسفند ماه در دارالقرآن بصیرت با حضور دکتر رحیم قربانی رییس سازمان قرآن و عترت بسیج و حسن محمدی مدیرعامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور برگزار شد.
این همایش که به همت پایگاه مقاومت بسیج 155 ثامن الائمه(ع) و با مشارکت اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و  سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ طراحی شده بود، رحیم قربانی، رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج، حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و جمعی از خانواده‌های شهدای گرانقدر هشت سال جنگ تحمیلی، مدافع حرم و نیز شهدای آتشنشان حادثه پلاسکو حضور داشتند.
در ابتدای این مراسم قاری برجسته کشوری قدیانی به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخت و در ادامه  حجت الاسلام حلوائیان به بیان شعری در قالب ظنز در وصف زبان حال یک دختر شهید خواند و در خصوص فرزندان شهدای مدافع حرم سخنانی را ایراد کرد.
همچنین در ادامه با حضور رحیم قربانی رییس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران، جواد شفیعی فرمانده حوزه مقاومت بسیج 155 ثامن الائمه(ع)، حسن محمدی مدیر عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و مدیر دارالقرآن بصیرت از خانواده شهدا ی هشت سال دفاع مقدس، مدافع حرم، و شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم از خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس شهید محسن گودرزی، جاوید الاثر میرزا زاده، جاوید الاثر همتی، شهید محمد محمدخانی و شهید صدقی تقدیر شد.
همچنین  در بخشی دیگر از این مراسم از خانواده  شهدای مدافع حرم محمد کامرانی، محمد حسن محمدخان، هادی باغبانی، حسین امیدواری، عباس دانشگر، جاوید الاثر مجید قربان خانی، محسن فرامرزی و مصطفی صدرزاده تجلیل به عمل آمد.
بر اساس این گزارش، در ادامه سیامک رجاور شاعر آیینی به مدح و منقبت فضایل ائمه(ع) با زبان شعر پرداخت که با توجه به فضای معنوی و عطر آگین با نام شهدا به منقلب شدن جمعیت حاضر در سالن انجامید.
در بخش دیگری از این مراسم نیز از خانواده جانبازان مصطفی تفکری ، محمد رضا رجبیريا، حجت الله شمس، علی چناری، رضا طالبی و موسی گل محمدی و خانواده شهدای آتش نشان محسن قدیانی، علی مستوفی و بهنام میرزاخانی با اهدای لوح یادبود و چفیه متبرک مقام معظم رهبری تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
در پایان نیز نمایشی به همت گروه هنری حنانه در خصوص منقبت و فضایل ام المومنین حضرت ام البنین با توجه به فرا رسیدن سالروز وفات ایشان اجرا شد.
گفتنی است، این همایش ساعت 19 در محل دارالقران بصیرت واقع در تهرانپارس، حکیمیه، بلوار افق، جنب حوزه علمیه قائم المهدی، برگزار شد.
مراسم تجلیل از خانواده شهدا در دارالقرآن بصیرت برگزار شد


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۴
0
0
برگزاری از این دست مراسم‌ها بیشتر صورت گیرد
captcha