هم‌اندیشی «زن و خانواده مسلمان» در ترکمنستان
کد خبر: 3583951
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰

هم‌اندیشی «زن و خانواده مسلمان» در ترکمنستان

گروه بین‌الملل: هم‌اندیشی «زن و خانواده مسلمان در جامعه مدرن» در آستانه سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در ترکمنستان برگزار می‌شود.

هم‌اندیشی «زن و خانواده مسلمان» در ترکمنستان
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، رایزنی فرهنگی ایران در ترکمنستان در خبری به ایکنا اعلام کرد: در آستانه بهار و عيد نوروز 1396 كه همزمان شده است با بهار زندگی حضرت فاطمه(س)، دختر پيامبر بزرگوار اسلام حضرت محمد(ص) و روز مادر و روزِ زن، برنامه ويژه‌ای روزهای 27 و 28 اسفندماه مطابق با 17 و 18 مارس 2017 در رايزنی فرهنگی سفارت ایران در تركمنستان اجرا می‌شود.
هم‌انديشی
«زن وخانواده مسلمان در جامعه مدرن» از جمله این برنامه‌ها است که 27 اسفند با حضور صاحب‌نظران و مشاركت معلمان و فارسی‌آموزانی كه مقاله ارائه كرده‌اند، برگزار می‌شود.
رایزنی فرهنگی ایران در ترکمنستان در 28 اسفند نیز جشن بهاران در این مرکز برگزار می‌کند که ميهمانان و علاقه‌مندان به ويژه فارسی‌آموزان وخانواده‌های آنان در آن حضور می‌یابند.

برگزاری مسابقه و نمايشگاه خط، نقاشی، موسيقی، عكس و ديگر آثار هنری و اعطای گواهينامه پايان‌دوره به فارغ‌التحصيلان زبان فارسی در مرحله عالی از دیگر برنامه‌های رایزنی در آستانه بهار و عید نوروز و سالروز ولادت حضرت زهرای مرضیه(س) است.


captcha