برگزاری دوره آموزشی انس با قرآن برای کارکنان نهاد کتابخانه‌ها
کد خبر: 3584060
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳

برگزاری دوره آموزشی انس با قرآن برای کارکنان نهاد کتابخانه‌ها

گروه ادب: مدیر توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از برگزاری دوره آموزشی کاربردی انس با قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برای 7500 عضو این نهاد و علاقه‌مندان به کتابخوانی در سال 96 خبر داد.

محمد الهیاری فومنی، مدیر توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، درباره برنامه‌های این مرکز در حوزه قرآن و معارف دینی عنوان کرد: انس بیشتر با قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برای همکاران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور که شامل 7500 نفر هستند و مردم علاقه‌مند به کتابخوانی و کتابخانه‌ها از جمله موضوعاتی است که برنامه‌ریزی منسجمی برای آن در سال 96 به عمل آمده است.

وی با بیان این مطلب افزود: به این منظور برای همکاران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سراسر کشور دوره‌های آموزشی کاربردی مناسبی طراحی شده که از ابتدای سال 96 به اجرا در می‌آید.

الهیاری فومنی بیان کرد: موضوع انس با منابع سه‌گانه دینی و قرآنی یاد شده، از گذشته مورد توجه این نهاد قرار داشته است و هم اکنون نیز قرار دارد و برنامه‌هایی به این منظور برای اعضای کتابخانه‌های عمومی که شامل پدران، مادران و فرزندان است در لیست اقدامات سال جدید قرار گرفته است.

وی همچنین گفت: این برنامه‌ها به غیر از فرایند رایج نهاد کتابخانه در حوزه تامین و خرید کتاب و منابع درباره قرآن کریم و متون دینی است. رویدادی که در سال 96 به منظور انس با قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه خواهد افتاد،‌ قطعاً مورد توجه اساتید قرآنی و علاقه‌مندان به این حوزه قرار خواهد گرفت.

captcha