انتقاد نماینده گنبد کاووس از کم‌توجهی بنیاد شهید به خانواد‌ه‌های شهدای منا
کد خبر: 3584115
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
در تذکر شفاهی در مجلس عنوان شد؛

انتقاد نماینده گنبد کاووس از کم‌توجهی بنیاد شهید به خانواد‌ه‌های شهدای منا

گروه سیاسی: منتخب مردم گنبد کاووس در مجلس با اشاره به موافقت رهبر معظم انقلاب مبنی بر ارائه خدمات به خانواده‌های شهدای منا همچون سایر جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: متأسفانه هنوز اقدام جدی و عملیاتی از سوی این بنیاد ملاحظه نمی‌شود و صرفاً برخی از خدمات جزئی درمانی و فرهنگی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، قرجه طیار، منتخب مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی امروز، سه‌شنبه، 24 اسفندماه در تذکری شفاهی به بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: زائران ایرانی به دلیل سوءمدیریت آل سعود به فجیع‌ترین شکل ممکن به شهادت رسیدند و از سوی رهبر معظم انقلاب به «مهاجران الی‌الله» ملقب شدند.
وی افزود: علی‌رغم موافقت رهبر معظم انقلاب مبنی بر ارائه خدمات به خانواده‌های شهدای منا همچون سایر جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران، متأسفانه هنوز اقدام جدی و عملیاتی از سوی این بنیاد ملاحظه نمی‌شود و صرفاً برخی از خدمات جزئی درمانی و فرهنگی ارائه می‌شود.
منتخب مردم گنبد کاووس گفت: با توجه به وضعیت نامناسب اقتصادی و شرایط عسر و هرج خانواده‌های شهدای منا استدعا داریم مسئولان بنیاد شهید بدون فوت وقت اقدامات لازم را معمول دارند.
captcha