اجرای طرح قرآنی «صبح روشن» با مشارکت 2500 نفر در زندان‌های لرستان
کد خبر: 3584120
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

اجرای طرح قرآنی «صبح روشن» با مشارکت 2500 نفر در زندان‌های لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره فرهنگی اداره‌کل زندان‌های لرستان از اجرای طرح قرآنی «صبح روشن» با شرکت دو هزار و 500 نفر از مددجویان زندان‌های استان خبرداد.

مجتبی روشن‌پور، رئیس اداره فرهنگی اداره‌کل زندان‌های لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در تشریح فعالیت‌های قرآنی زندان‌های لرستان، گفت: یک طرح قرآنی با عنوان «صبح روشن» داریم که روزانه در تمام زندان‌های استان لرستان اجرا می‎شود.
وی افزود: در این طرح قرآنی که هر صبح از ساعت 8 تا 8 و 30 دقیقه اجرا می‎شود هر روز یک صفحه از قرآن‌کریم روخوانی می‎شود که در مجموع دو هزار و 500 نفر از مددجویان زندان‌های لرستان در این برنامه قرآنی شرکت دارند.
روشن‌پور با بیان این‌که اولویت برنامه‌های ما در زندان‌ها با برنامه‌های قرآنی و فرهنگی است، ادامه داد: با اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان تفاهم‌نامه‌ای جهت تشکیل کلاس‌های قرآنی و مسابقات قرآنی منعقد شده است که امید است بتوانیم شاهد ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی در بین مددجویان باشیم.
رئیس اداره فرهنگی اداره‌کل زندان‌های لرستان بیان احکام و مباحث آموزشی قرآن و نماز در زندان‌ها، توزیع 5 هزار جلد کتاب قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه‌سجادیه و سایر ادعبه در زندان‌ها را از دیگر فعالیت‌های این اداره‌کل عنوان کرد.
captcha