اجرای دو پروژه پژوهشی قرآنی در گروه تفسیر جامعة الزهراء(س)
کد خبر: 3584254
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱

اجرای دو پروژه پژوهشی قرآنی در گروه تفسیر جامعة الزهراء(س)

گروه حوزه‌های علمیه: دبیر گروه علمی ـ پژوهشی تفسیر و علوم قرآن جامعة الزهراء(س) از اجرای دو طرح و پروژه پژوهشی قرآنی خبر داد.

زهرا رضائیان، دبیر گروه علمی پژوهشی تفسیر و علوم قرآن جامعة الزهراء(س) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: در این گروه چندین پروژه و کلان‌پروژه در حال اجراست که از جمله می‌توان به دو پژوهش قرآنی با موضوعات کاربردی اشاره کرد.
وی افزود: بررسی عوامل رضایت‌مندی جنسی با استناد به آیات قرآن کریم و روایات از جمله این پروژه‌های علمی است که در قالب مقاله‌ای از سوی یکی از محققان انجام خواهد شد.
رضائیان با بیان اینکه این طرح به صورت میان رشته‌ای انجام خواهد شد عنوان کرد: اجرای این طرح تصویب شده و محقق نیز معتقد است ظرفیت تحقیق با توجه به محدودیت‌های پیرامون این مسئله وجود دارد.

اجرای دو پروژه پژوهشی قرآنی در گروه تفسیر جامعة الزهراء(س)
دبیر گروه علمی پژوهشی تفسیر و علوم قرآن جامعة الزهراء(س) افزود: تبیین حکم وجوب هجرت از بلاد کفر و نسخ آن با رویکرد تطبیقی از دیگر طرح‌های علمی است که در این گروه انجام شده و در حال ویرایش نهایی است.
وی با بیان اینکه این مقاله با ویرایش نهایی و بازبینی از سوی استادان منتشر خواهد شد تصریح کرد: این مسئله هم از موضوعاتی است که در دنیای امروز کاربرد زیادی دارد و می‌تواند برای بسیاری از افراد در عرصه بین‌المللی مفید باشد.
captcha