برپایی جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مساجد بین راهی بجنورد
کد خبر: 3584567
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱

برپایی جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مساجد بین راهی بجنورد

گروه معارف: کارشناس تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی بجنورد از برگزاری برنامه‌های جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و برپایی نماز جماعت در مساجد بین راهی بجنورد خبر داد.

حجت الاسلام سید رضا هاشمی، کارشناس تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی بجنورد، در گفت‌و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از خراسان‌شمالی اظهار کرد: درطول ایام نوروز با استقرار روحانی مستقر، علاوه بر ادای فریضه نماز جماعت، برنامه‌های جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و برخی مسابقات دینی توسط ائمه جماعت این نمازخانه‌ها و مساجد برای مسافران نوروزی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به حجم بالای مسافران نوروزی در بجنورد به دلیل مجاورت با خراسان رضوی، این امر را ظرفیتی بسیار نادر و مناسب در این شهرستان در راستای تکریم مسافران و زائران نوروزی، عنوان کرد و ادامه داد: به منظور به دست گرفتن فضاهای فرهنگی در نقاط پر جمعیت گردشگری شهرستان در آستانه سال نو، اقدامات ویژه فرهنگی و مذهبی در ایام عید در این اماکن پیش بینی شده است.
حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد: این مساجد جهت اقامه نماز ظهر و عصر مسافران از قبل اذان تا نزدیک غروب و برای مغرب و عشاء نیز از قبل از اذان تا زمان نماز که حدود ساعت 22 و 30 دقیقه تا 23 است، باز بوده و پذیرای مسافران نوروزی است.
captcha