برگزاری کارگاه «سبک زندگی فاطمه(س)» در مؤسسه بین‌الحرمین
کد خبر: 3584938
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

برگزاری کارگاه «سبک زندگی فاطمه(س)» در مؤسسه بین‌الحرمین

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، مؤسسه قرآن و عترت بین‌الحرمین، کارگاه آموزش سبک زندگی فاطمه(س) را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محمد ابراهیمی، مدیر مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین از برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه الزهرا(س) و کارگاه‌ آموزشی سبک زندگی فاطمی و حجاب و عفاف خبر داد.  
وی اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و برنامه‌های فرهنگی متنوعی را در سطح استان برگزار خواهد کرد.  
مدیر مؤسسه تصریح کرد: در این ایام جشن ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت هفته زن و مقام مادر در شعبات مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین برگزار می‌شود.  
ابراهیمی از برگزاری مسابقه کتابخوانی از «زن در آیینه جمال و جلال الهی» نوشته آیت الله العظمی جوادی آملی را از دیگر برنامه‌های فرهنگی این مؤسسه در این ایام ذکر کرد.  
وی خاطرنشان کرد: تجلیل از بانوان برگزیده، فراگیران و دانشجویان خواهر مؤسسه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی فاطمه(س) و حجاب و عفاف، تبیین نقش موثر زنان فرهنگی در تحقق شعار سال با عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل و برگزاری نمایشگاه نقش جایگاه و حضور زنان و دختران در تحقق شعار سال از دیگر برنامه‌های این مؤسسه فرهنگی است.
captcha