برنامه‌های حرم رضوی در اولین هفته سال 96
کد خبر: 3585051
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰

برنامه‌های حرم رضوی در اولین هفته سال 96

گروه اجتماعی: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی همزمان با نوروز برنامه‌هایی را در هفته اول سال برای زائران درنظر گرفته است.

حجت‌الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با اشاره به اینکه در بخش خواهران مثل سنوات گذشته در رواق دارالحکمه احکام شرعی برای بانوان زائر تبیین می‌شود، اظهار کرد: عصمت محور حجیت حضرت زهرا(س)، فاطمه(س) تجلی انسان کامل در قامت زن، جایگاه زن در اسلام، نوروز از منظر اسلام از جمله موضوعاتی است که در هفته اول سال جدید برای بانوان در رواق دارالحکمه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: فاطمه(س) مظهر رضای الهی، فضائل حضرت زهرا(س) در حدیث کساء، نگاه از دیدگاه اسلام و شرکت در مجالس حرام، واجبات نماز و مبطلات نماز، احکام وضو نیز در هفته اول سال جدید ساعت 16:45 در وراق دارالحکمه برای زائران مطرح می‌شود.
حسینی ابراز کرد: ام ابیها الگوی زن مسلمان ایرانی، جایگاه مادر در اسلام و نوروز و معنویت، موضوعاتی است که ساعت 17 هفته جاری در رواق دارالحکمه برای بانوان زائر مطرح می‌شود.
وی گفت: سخنرانی مذهبی در خصوص اوصاف کوثر نور در آیینه القاب و نامها، حضرت زهرا(س) الگوی جاودان انسان آرمانی، کیفیت صلوات بر حضرت زهرا(س) و پاداش عظیم آن، اوقات فراغت از منظر اسلام نیز ساعت 10:40 در رواق حضرت معصومه(س) برای زائران در نظر گرفته شده است.
captcha