پیام تبریک استاد سلیمی به مناسبت آغاز سال 96 + فیلم
کد خبر: 3585066
تاریخ انتشار : ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸

پیام تبریک استاد سلیمی به مناسبت آغاز سال 96 + فیلم

گروه فعالیت‌های قرآنی: خادم‌القرآن و پیشکسوت قرآنی کشور با انتشار پیامی برای مخاطبان ایکنا، فرارسیدن ایام نوروز و سال جدید را تبریک گفت.

عباس سلیمی سال 96
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، عباس سلیمی، خادم‌القرآن و پیشکسوت قرآنی کشور، پیامی برای مخاطبان این خبرگزاری و تمامی قرآن دوستان و قرآن باوران به مناسبت آغاز سال 96 منتشر کرد. متن این پیام بدین شرح است؛
«بسم الله الرحمن الرحیم
خوش آن دمی که بهاران قرارمان باشد/ ظهور مهدی زهرا بهارمان باشد» سلام و درود خدا بر شما صالحان و پاکان. فرا رسیدن بهار طبیعت و حلول سال نو در حقیقت، یکی از مظاهر آشکار قدرت لایزال الهی است که خداوند بزرگ در هفدهمین کریمه سوره مبارکه حدید ضمن اشاره به این حقیقت و رخداد بزرگ طبیعی فرموده است: «
اعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ يُحْيِي الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِهَا».

بهار سال 1396 علاوه بر این ویژگی ممتاز از دو خصوصیت فرخنده دیگر نیز برخوردار است. اول ولادت با سر سعادت بانوی بزرگ جهان اسلام، بانوی بی بدیل زمین و آسمان، خاتون همه خوبی‌ها، آیت کبری، تشعشع خدایی، صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا(س) و دوم ولادت فرخنده امیر ملک وجود، شیر بیشه توحید و امیر مؤمنان علی(ع) که این دو ولادت فرخنده رنگ و بوی دیگری به بهار سال جدید داده است.

این دو ولادت فرخنده، شکوه و زیبایی و عظمت بهار را مضاعف کرده و در حقیقت مصداق بارز نورٌ علی نور، متجلی و متبلور شده است. فرارسیدن ایام ولادت این دو معصوم والامقام و همچنین، عید سعید نوروز را به محضر مبارک شما عزیزان و خوبان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم که خداوند بزرگ به برکت مقام این دو شخصیت بزرگ آسمانی سال جدید را سالی سرشار از امنیت، سلامت، آرامش و موفقیت برای آحاد امت اسلام به ویژه هموطنان عزیز و ارجمندمان و خصوصا آحاد محترم جامعه قرآنی کشور قرار بدهد البته از یاد نبریم که تعریفی که امیرمؤمنان علی(ع) از واژه عید ارائه فرموده‌اند با توصیف و برداشت ما متفاوت است. امیر کلام حضرت علی بن‌ابی‌طالب(ع) در توصیف واژه عید می‌فرمایند: «کُلُّ یَومٍ لا یُعصَی اللَّهُ فیهِ فَهُوَ عِیدٌ؛ هر روزی که در آن روز نافرمانی خدا نشود و گناه و معصیتی صورت نگیرد، آن روز، روز عید واقعی است» با این برداشت امیرمؤمنان علی(ع) از واژه عید، امیدواریم که ان‌شاءالله همه ساعات و ایام و لیالی شما عزیزان به ویژه قرآنیان عزیز و سرافراز همواره عید و مبارک باشد.(و صل الله علی سیدنا محمد و آله الطاهرین)».



دریافت

captcha