برگزیدگان مؤسسات قرآنی شرکت‌کننده در ۱۴۵۰
کد خبر: 3585084
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴

برگزیدگان مؤسسات قرآنی شرکت‌کننده در ۱۴۵۰

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: اسامی برندگان قرعه‌کشی طرح بزرگ قرآنی 1450 که با محوریت سوره حدید در تابستان سال 95 برگزار شده بود، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل «اتقان نیوز»، اسامی برندگان قرعه کشی طرح بزرگ قرآنی 1450 که با محوریت سوره حدید در تابستان سال 95 برگزار شده بود، اعلام شد.

طرح سراسری قرآنی ۱۴۵۰، امسال با محوریت سوره مبارکه حدید برگزار شد که هدف از انتخاب آن ترغیب مؤمنان به انفاق در راه خدا است که مورد توجه قرار گرفت.

طرح 1450 در بخش‌های مختلفی از جمله آموزش روخوانی و روان‌خوانی، حفظ، تجوید، قرائت و مفاهیم قرآن کریم، جمع‌خوانی سوره حدید، عکاسی و خوشنویسی و مسابقه پیامکی برگزار شد.

این طرح با مشارکت نهادهای قرآنی از جمله شبکه قرآن، رادیو قرآن، سازمان اوقاف و امور خیریه، شورای توسعه فرهنگ قرآنی، سازمان قرآن و عترت بسیج، شورای عالی قرآن، اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان دارالقرآن الکریم، اتحادیه مؤسسات مردم نهاد قرآنی و ... در تابستان امسال برگزار شد.

اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور نیز با مشارکت مؤسسات قرانی سراسر کشور، اقدام به برپایی کلاس های حضوری روخوانی، روان خوانی، حفظ، تجوید، قرائت تفسیر و مفاهیم قرآن کریم با حضور 320 هزار نفر از قرآن آموزان مؤسسات و علاقه‌مندان به مشارکت در این طرح ملی نمود که اسامی برگزیدگان مؤسسات قرآنی شرکت کننده در این طرح، به شرح ذیل است:

ردیف

نام

استان

موسسه

1

زهرا رجب چغاسرخی

کوکبی

2

مرضیه زارعی

اصفهان

علقمه سن سن کاشان

3

اکرم شیراوند

لرستان

میعاد رحمت کوهدشت

4

فاطمه نعمتی

فارس

کوثر هدایت و فرقان ارسنجان

5

سیده زکیه سیدی

گلستان

کوثر گرگان

6

نرگس مارانی

اصفهان

علقمه سن سن کاشان

7

الیاس اسحاقی

هرمزگان

تبیان هرمزگان

گفتنی است، برگزیدگان با شماره تلفن: 021-88977933، تماس حاصل نموده و کد ملی و شماره حساب خود را اعلام کنند.

captcha