تکذیب حضور محمدرضا شريفی‌نيا در فيلم سينمايی «حاج علي‌آقا»
کد خبر: 3585116
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
صالح‌مدرسه‌ای به ایکنا خبر داد:

تکذیب حضور محمدرضا شريفی‌نيا در فيلم سينمايی «حاج علي‌آقا»

گروه هنر: کارگردان فیلم سینمایی «حاج علی آقا» خبر حضور محمدرضا شریفی‌نیا را در فیلم جدیدش که یک اثر قرآنی است، تکذیب کرد.

عباس صالح مدرسه‌ای؛ کارگردان فیلم سینمایی «حاج علی آقا» در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) ضمن تکذیب حضور شریفی‌نیا در فیلم جدیدش، اظهار کرد: چندي‌ پيش مطلع شدم خبري، خلاف واقع، درباره پروژه سينمايي «حاج علي‌ آقا» به کارگرداني من در يکی از رسانه‌ها منتشر شده است. بايد به اطلاع برسانم اين پروژه از تابستان 94 صرفاً با تلاش‌هاي اينجانب شروع و دنبال شده است. لذا از امير سمواتي به عنوان تهيه‌کننده دعوت کردم تا وارد اين پروژه شود و تا کنون سه مرتبه «پيش توليد» کرده‌ايم.

وی افزود: البته گزينه‌هاي متعددي براي بازيگري مطرح بود، اما در خبر مذکور از انتخاب محمدرضا شريفي‌نيا اسم برده شده که در اين فيلم حضور دارند. به اين طريق اعلام مي‌کنم شريفي‌نيا (به دلايل مختلف) هرگز گزينه‌اي براي نقش اول اين پروژه نبوده است و همچنين در آن خبر اعلام شده است فيلمبرداري شروع شده که متأسفانه اين خبر صحّت ندارد و خلاف واقع است. ما هنوز يک پلان هم نگرفتيم، زیرا به دليل لوکيشن مورد نظر فيلم که در همدان است منتظر تغيير فصل هستيم.

captcha