جلسه پایانی طرح بینات 2 در مدرسه مهدیه منطقه 10 برگزار شد
کد خبر: 3585132
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸

جلسه پایانی طرح بینات 2 در مدرسه مهدیه منطقه 10 برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: جلسه پایانی طرح بینات 2 طی سال 95 در محل مدرسه مهدیه منطقه 10 تهران برگزار شد.

جلسه پایانی طرح بینات 2 در مدرسه مهدیه منطقه 10 برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، امیر قاسمی، معاون اجتماعی، فرهنگی شهرداری منطقه 10 تهران با اشاره به برگزاری جلسه پایانی طرح قرآنی بینات 2 در محل مدرسه مهدیه منطقه 10 اظهار کرد: این جلسه قرآنی که جلسه پایانی طرح در سال 95 است، با حضور علی‌بابا، مدیر مدرسه مهدیه و معصومه کریمی، مربی طرح بینات 2 در این مدرسه برگزار شد.

معاون اجتماعی، فرهنگی شهرداری منطقه 10 تهران ادامه داد: این جلسه قرآنی با یاد خداوند متعال و توسل به امام زمان(عج) آغاز شده و در ادامه نیز روخوانی، همخوانی، معنا و مفهوم سوره مبارکه ماعون با حضور قرآن‌آموزان آموزش داده شد.

قاسمی در ادامه با اشاره به ارائه آموزه‌های شهروندی همراه با لسان قرآن برای قرآن‌آموزان تحت پوشش طرح بینات 2 افزود: همچنین، در این جلسه مفاهیم آموزه‌های شهروندی مانند «فضاهای سبز و جنگل‌ها را آلوده نکنیم، در کنار درختان آتش روشن نکنیم، زباله‌ها را در کیسه قرار دهیم، زباله‌های خشک و تر را از هم جدا کنیم، به بزرگترها سفارش کنیم تا قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا سفر خوب و بدون خطر داشته باشند، به بزرگترها احترام بگذاریم، به گل‌ها و گیاهان و درختان صدمه نزنیم» برای قرآن‌آموزان تشریح و آموزش داده شد.

معاون اجتماعی، فرهنگی شهرداری منطقه 10 تهران اظهار کرد: در پایان برگزاری این جلسه قرآنی، جشن برپایی سفره هفت سین قرآنی با همکاری و تلاش قرآن‌آموزان برگزار شد که برای برپایی این سفره قرآن‌آموزان از وسایل مختلف استفاده کردند.

قاسمی در پایان سخنان خود تأکید کرد: طرح قرآنی بینات 2 همراه با ارائه آموزه‌های شهروندی از لسان قرآن کریم تا پایان سال تحصیلی جاری در منطقه 10 تهران اجرا می‌شود.

captcha