تبریک سال نو «ابوالفضل بهرام‌پور» + فیلم
کد خبر: 3585299
تاریخ انتشار : ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲

تبریک سال نو «ابوالفضل بهرام‌پور» + فیلم

گروه فعالیت‌های قرآنی: خادم‌القرآن و پیشکسوت قرآنی کشور با انتشار پیامی برای مخاطبان ایکنا، ضمن تبریک سال نو، تحول سال را تلنگری برای تحول درونی انسان عنوان کرد.

ابوالفضل بهرام پور ایکنا قرآن

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ابوالفضل بهرام‌پور، خادم‌القرآن و پیشکسوت قرآنی کشور، پیامی را به مناسبت آغاز سال 96 صادر کرد که متن آن را در ادامه می خوانید؛

«من این تحول سال را به همه تبریک عرض می‌کنم. این تحول سال یک پیامی دارد و آن اینکه به عقیده من، ایرانی‌ها سالگرد عیدی را که می‌گیرند، این امر نسبت به مذاهب یا دیگر مردمان خیلی معقول‌تر و منطقی‌تر است چون سال واقعا می‌گردد یعنی دوران مرگ زمین سپری شده و ابتدای تولد حیات تازه طبیعت شروع می‌شود.

این تحول این پیام را برای ما دارد که شما نیز باید مانند طبیعت در کالبد وجودتان حیات تازه‌ای تزریق کنید یعنی وقتی سال و زمان تحول پیدا می‌کند ما نیز باید در نوبت خود تحول پیدا کنیم و در همان حالت سابق باقی نمانیم. گیاه وجود و معنویات ما آماده این است که با یک تلنگر آبیاری شود و همین بهانه بس است تا طبیعت رشد کرده و دانه‌هایش دهان باز کرده و شکوفا شوند.

این در ذات ما نیز وجود دارد یعنی همین که تصمیم بگیریم، این تحول رخ خواهد داد، البته انسان شدن زمان ندارد منتهی ما به این بهانه یعنی تحول سال، تصمیم می‌گیریم والا هر زمان که انسان نزد خود تصمیم بگیرد که من می‌خواهم رفتار بدم را که مایه سقوط من است کنار نهاده و متحول شده و یک انسان وارسته‌ای شوم، آن زمان انسان برای تحول، استارت زده است و در وجودش حیاتی تازه ترزیق شده است.

من این تحول را تبریک می‌گویم و امیدوارم که خدای تعالی، برکت و نور قرآن را در وجود همه ما تزریق کند؛ چراکه اگر این اتفاق رخ دهد، حرکت انسان برای تحول بسیار سریع خواهد شد و اگر انسان بتواند معارف قرآن، نصیحت‌های قرآن، امر و نهی‌های قرآن را در خود تزریق کند و رنگ قرآنی پیدا کرده و صبغه الهی بگیرد، طبیعی است که سرعت رسیدن به کمال و انسان کامل شدن بسیار زیاد خواهد شد. مبارک باد بر شما این عید مبارک و امیدوارم که موفق باشید. والسلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته»

دریافت

captcha