سال 96 برای جهاددانشگاهی خوزستان برنامه‌محور خواهد بود
کد خبر: 3585313
تاریخ انتشار : ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳

سال 96 برای جهاددانشگاهی خوزستان برنامه‌محور خواهد بود

گروه اجتماعی: سرپرست سازمان جهاددانشگاهی خوزستان در پيام نوروزی خود تاکید کرد: سال 1396، سال كار و تلاش مضاعف و برنامه‌محور برای جهاددانشگاهی خوزستان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، سیدعلیرضا علوی سرپرست سازمان جهاددانشگاهی خوزستان در پيامی، فرارسيدن سال نو را تبريك گفت.

متن پیام سرپرست سازمان جهاددانشگاهی خوزستان به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحيم

یامُقَلّب القُلوب وَ الاَبصار یامُدَبّر الیل وَ النَهار

یا مُحَول الحَول وَ الاَحوال حَوِّل حالَنا اِلی اَحسَن الحال»

عید سعید نوروز و فرا رسیدن بهار را به خانواده معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده صبور و ایثارگر آنان، جهادگران عزيز در سراسر كشور و به‌ويژه جهادگران استان خوزستان تبریک و شادباش عرض می‌کنم.

در سالي كه گذشت، همچون سال‌هاي پيش از آن، شاهد تلاش‌ و كوشش ارزنده جهادگران جهاد دانشگاهي خوزستان بوديم و در پي تلاش ارزشمند شما همكاران گرامي، موفقيت‌هاي بسياري نيز حاصل شد. پژوهشگران جهاد دانشگاهي خوزستان در پژوهشكده تكنولوژي توليد، پزشكان و محققان در مركز پزشكي و مركز درمان ناباروري، جهادگران عرصه فرهنگي، آموزشي و پژوهشي و آموزش عالي، همكاران شركت مهندسي بهنيان جنوب و همكاران بخش‌هاي مختلف اداري سازمان، در سال 1395 هم‌دل و هم‌آهنگ، در مسير تحقق آرمان‌هاي جهاد دانشگاهي گام برداشتند و خوش درخشيدند و قطعا این حرکت جهادي، در سال پيش رو، شتاب بیشتری خواهد گرفت و تا تحقق اهداف تدوين شده، استمرار خواهد یافت.

در روزهاي پاياني سال نيز شاهد تغيير مديريت در مجموعه بوديم و مسئوليت خطير سرپرستي سازمان، به اينجانب واگذار شد. در اين خصوص دو نكته حائز اهميت است؛ نخست از تلاش و زحمات برادر گرامي، جناب آقاي دكتر شاكري‌نژاد در مدت تصدي مسئوليت رياست سازمان تشكر مي‌كنم و قطعا بخش عمده‌اي از موفقيت‌هاي سازمان جهاد دانشگاهي خوزستان مرهون زحمات اين برادر گرامي است و نكته دوم اينكه سال 1396، سال كار و تلاش مضاعف و برنامه‌محور خواهد بود و در اين مسير دشوار، دست همكاري شما جهادگران پرتلاش را مي‌فشاريم.

در پایان بار ديگر فرارسیدن بهار و آغاز سال 1396 را به خانواده بزرگ جهاد دانشگاهی خوزستان تبریک می‌گویم و از درگاه ایزد یکتا سربلندی و شادکامی شما را خواهانم.»

captcha