فعالیت‌‌های قرآنی مردمی شود
کد خبر: 3585438
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
حجت‌الاسلام محمدی:

فعالیت‌‌های قرآنی مردمی شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه با اشاره به برخی از برنامه‌ها که در حوزه قرآنی استان در سال جدید رخ خواهد داد بر لزوم تأسیس مجمع خیرین قرآنی در استان و ورود مردم به حوزه فعالیت‌های قرآنی در راستای مردمی کردن این فعالیت‌ها بدون در نظر داشتن حمایت‌های ناچیز در این راستا تأکید کرد.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، با تبریک سال جدید گفت: در سالی که گذشت یک‌سری توفیقات در حوزه فعالیت‌های قرآنی شامل حال ما شد.
وی با اشاره به برخی از برنامه‌هایی که امسال در دستور کار این اداره قرآنی برای اجرا قرار دارد، افزود: در سالی که گذشت ما نهالی قرآنی کاشتیم که به مثابه زیربنایی است که ثمره آن را جامعه قرآنی و افرادی که در حوزه کار فرهنگی و قرآنی هستند شاهد خواهند بود.
حجت‌الاسلام محمدی در ادامه تصریح کرد: یکی از فعالیت‌های انجام شده در سال گذشته در قالب سامان‌دهی گروه‌های آموزشی در شهرستان‌های مختلف استان بود که این کار در سال جدید نیز ادامه خواهد یافت.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه با بیان یکی از ثمرات حضور گروه‌های آموزشی در شهرستان‌ها، اظهار کرد: از این طریق مدیران قرآنی و فعالیت خانه‌های قرآن شهری و روستایی ارزیابی می‌شوند.
وی افزود: از دیگر طرح‌هایی که در سال 96 از طریق گروه‌های آموزشی و حضورشان در شهرستان‌ها دنبال می‌کنیم تبیین طرح‌های آموزشی سازمان دارالقرآن الکریم برای مدیران خانه‌های قرآن شهری و روستایی است که یکی از دغدغه‌های ما در بحث آموزش قرآن نیز هست.
حجت‌الاسلام محمدی تأکید کرد: باید در مسیر انجام فعالیت‌های قرآنی تلاش کنیم تا این برنامه‌ها و فعالیت‌ها به‌صورت مردمی و بدون چشم داشت به بودجه‌های ناچیز دولتی انجام گیرد.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: در سال جدید تلاش می‌کنیم تا با راه‌اندازی مجمع خیرین قرآنی، مردم بیش از پیش به حوزه فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی ورود پیدا کنند.
captcha