تبلیغ چهره به چهره دین، از روش‌های نوین موفق است/ خیمه معرفت دینی؛ تلاشی برای ترویج اسلام
کد خبر: 3585478
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۳
آیت‌الله ملك‌حسینی:

تبلیغ چهره به چهره دین، از روش‌های نوین موفق است/ خیمه معرفت دینی؛ تلاشی برای ترویج اسلام

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در استان كهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت چهره به چهره مبلغان دینی در خیمه‌های معرفت دینی، این شیوه از تبلیغ دین را از روش‌های نوینی برشمرد كه مورد استقبال اقشار جامعه قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملك‌حسینی، نماینده ولی فقیه در استان كهگیلویه و بویراحمد عصر چهارشنبه، 2 فروردین‌ماه در حاشیه بازدید از خیمه‌های معرفت دینی آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین‌بن موسی‌الكاظم(ع) شیراز، اجرای طرح آرامش بهاری و خیمه‌های معرفت دینی را زمینه‌ساز تبلیغ و ترویج اسلام ناب محمدی(ص) دانست و گفت: این طرح از فعالیت‌های نو و ویژه در جوار امامزادگان واجب التعظیم است.

وی افزود: اجرای طرح خیمه‌های معرفت دینی در قالب فعالیت‌های چهره به چهره مبلغین کار بسیار ارزشمندی است و این شیوهاز تبلیغ دین از روش‌های نوین است که مورد استقبال اقشار جامعه قرار می‌گیرد.

آیت‌الله ملك حسینی همچنین توانایی‌ها و تخصص‌های مبلغان خیمه‌های معرفت دینی را یادآور شد و گفت: با توجه به تخصص‌ها و تسلط های روحانیون خیمه‌های معرفت در زمینه‌های مختلف تاریخی، فلسفه و همچنین آشنایی با مباحث مربوط به فضای مجازی و ارتباطات می‌تواند برای نسل جوان جامعه بسیار تأثیرگذار باشد.

نماینده مردم كهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در بخش پایانی سخنان خود از ترویج فعالیت فرهنگی نو و ویژه در جوار این آستان مقدس که روحانیون و دست‌اندرکاران طرح آرامش بهاری و مسئولان اوقاف و امور خیریه فارس در ایام تعطیلات نوروز به‌صورت شبانه‌روزی برای تبلیغ و ترویج اسلام در حال فعالیت هستند، قدردانی كرد.

یادآور می‌شود، آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین‌بن موسی‌الكاظم(ع) از یکم تا 5 فروردین 96 به‌صورت 24 ساعته در جهت خدمات‌رسانی مطلوب‌تر پذیرای زائرین نوروزی خواهد بود که در این حرم مطهرویژه برنامه‌های فرهنگی خیمه‌های معرفت دینی با موضوع کودک و نوجوان، مشاوره و احکام و چند رسانه ای با حضور مبلغین دینی نیز اجرا می‌شوند.

captcha