اسکان 758 نفر در طرح امداد و نجات سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3585491
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

اسکان 758 نفر در طرح امداد و نجات سیستان‌وبلوچستان

گروه اجتماعی: مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: در طرح امداد و نجات نوروزی تاکنون 758 نفر توسط نیروهای امدادگر جمعیت هلال احمر استان اسکان داده شده‌اند.

رسول راشکی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، گفت: در طرح امداد و نجات نوروزی تاکنون 758 نفر توسط نیروهای امدادگر جمعیت هلال احمر استان اسکان داده شده‌اند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: طرح امداد و نجات نوروزی از 25 اسفندماه با استقرار ۶۰ پایگاه ثابت و سیار، جاده‌ای، ساحلی و کوهستانی در نقاط مختلف استان آغاز شد و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.
وی اظهار کرد: در این طرح علاوه بر امداد و نجات، فعالیت‌های فرهنگی از جمله برپایی ایستگاه نماز، ایستگاه نقاشی کودکان، توزیع بروشور راهنمای مسافران نوروزی و جعبه‌های آموزشی نیز انجام می‌گیرد.
راشکی با بیان اینکه در این طرح روزانه ۲۱۲ نفر امدادگر به مسافران نوروزی در سطح استان خدمت‌رسانی می‌کنند، عنوان کرد: همچنین از ابتدای اجرای این طرح تاکنون به بیش از 1300 آسیب‌دیده در سوانح جاده‌ای و سیل امدادرسانی شده است.
captcha