اعلام زمان ثبت نام دانشگاه علوم اسلامی رضوی برای سال تحصیلی 97-96
کد خبر: 3585495
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸

اعلام زمان ثبت نام دانشگاه علوم اسلامی رضوی برای سال تحصیلی 97-96

گروه معارف: ثبت نام تحصیل در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برای سال تحصیلی 97-96 در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا از نیمه فروردین‌ماه 1396 آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، ثبت نام تحصیل در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برای سال تحصیلی 97-96 در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا از 15 فروردین‌ماه آغاز می‌شود و تا 30 اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.
براساس این گزارش، دانشگاه علوم اسلامی رضوی برای سال تحصیلی 97-96 در رشته‌های علوم قرآنی و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، حقوق، اقتصاد و فقه و مبانی حقوق اسلامی در مقطع کارشناسی و در رشته‌های علوم قرآنی و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، حقوق جزا و جرم‌شناسی، حقوق خصوصی، حقوق بین‌الملل و فقه و مبانی حقوق اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد، دانشجو می‌‌پذیرد.
همچنین این دانشگاه در مقطع دکترا در رشته‌های علوم قرآنی و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، حقوق، حقوق جزا و جرم‌شناسی ، حقوق بین‌الملل و فقه جزایی برای سال تحصیلی 96_97 ثبت نام می‌کند.
زمان برگزاری آزمون مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، عصر 23 تیرماه 1396 خواهد بود و آزمون دکترا، صبح و عصر 29 و 30 تیرماه در محل دانشگاه، واقع در صحن هدایت حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با آزمون و نحوه تحصیل در دانشگاه علوم اسلامی رضوی می‌توانند به پایگاه www.razavi.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 32211412 با پیش‌شماره 051 تماس گیرند.
یادآور می‌شود، دانشگاه علوم اسلامی رضوی، وابسته به آستان قدس رضوی، و یک مرکز آموزش عالی غیرانتفاعی حوزوی_دانشگاهی است که از بین پسران دارای مدرک پیش‌دانشگاهی و یا سطح یک حوزه علمیه دانشجو می‌پذیرد.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هومان صدری زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۶
0
0
خیلی علاقه مندم در رشته حقوق جزا در این دانشگاه ادامه تحصیل بدهم
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۲:۳۸
0
0
با سلام .
دارندگان مدرک سطح چهار حوزه علمیه مرکز مدیریت حوزه علمیه قم چه مزیتی برای ادامه تحصیل در دکتری دانشگاه رضوی دارند.ممنونم
captcha