صبر و استقامت خانواده‌های شهدا نمادی از صبر حضرت زینب(س) است
کد خبر: 3585509
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹

صبر و استقامت خانواده‌های شهدا نمادی از صبر حضرت زینب(س) است

گروه اجتماعی: فرماندار شهرستان رشت گفت: صبر و استقامت خانواده‌های شهدا به ویژه مادران شهید و همسران آنان نمادی از صبر و استقامت حضرت زینب(س) پس از واقعه کربلا است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، سیروس شفقی، فرماندار شهرستان رشت امروز، 3 فروردین به اتفاق معاون عمرانی، بخشدار مرکزی و سایر مسئولان با حضور در منزل خانواده معظم شهیدان «محمود، محمد و قدرت‌الله یوسفی» با مادر گرانقدر این شهیدان و سایر اعضای خانواده معظم آنان دیدار و گفتگو کرد.

شفقی در این دیدار ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده معظم شهدا به ویژه مادران شهدا، اظهار کرد: صبر و استقامت خانواده‌های شهدا به ویژه مادران شهید و همسران آنان نمادی از صبر و استقامت حضرت زینب(س) پس از واقعه کربلا است.

وی افزود: این دلاورمردی‌ها، ولایتمداری‌ها، بصیرت و موقعیت شناسی شهدا مانند حدیثی گرانمایه و مشعلی هدایت کننده سینه به سینه به نسل‌های آینده چون چراغی نمایانگر منتقل خواهد شد و این بالندگی و افتخار برای ما بس است که خادم چنین خاندانی هستیم.

به گزارش ایکنا، شهیدان معظم «محمود، محمد و قدرت الله یوسفی» به ترتیب در سال‌های ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه، ۱۳۶۳ در مریوان و ۱۳۶۴ در منطقه اشنویه به شهادت رسیدند.
captcha