تبیین دلیل غیبت اوقاف در نشست‌های شورای توسعه فرهنگ قرآنی فارس/ شكل‌گیری اداره امور قرآنی
کد خبر: 3585518
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۷
موسوی در گفت‌وگو با ایكنا پاسخ داد:

تبیین دلیل غیبت اوقاف در نشست‌های شورای توسعه فرهنگ قرآنی فارس/ شكل‌گیری اداره امور قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس دلیل غیبت این سازمان در دومین نشست شورای توسعه فرهنگ قرآنی این استان را شركت در مأموریت در تهران عنوان كرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس موسوی، مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، در پاسخ به علت غیبت این اداره‌كل و نمایندگان آن در دو نشست شورای توسعه فرهنگ قرآنی این استان گفت: دلیل غیبت ما در دومین نشست شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان فارس، حضور در همایشی در تهران بوده است.

وی این نكته را یادآور شد كه به همراه حجت‌الاسلام حسینی، معاون فرهنگی اوقاف فارس در روز 14 اسفندماه سال 95 در مأموریت تهران به سر می‌برده است و این غیبت را از قبل اطلاع داده و عذرخواهی كرده‌ است.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود از تغییر ساختار معاونت فرهنگی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس از ابتدای سال 96 خبر داد و گفت: به یاری خدا اداره امور قرآنی با ظرفیت سه نفر ذیل معاونت فرهنگی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس فعالیت خود را آغاز خواهد كرد.

یادآور می‌شود، طی دو ماه اخیر، شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان فارس به ریاست آیت‌الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان و با حضور مدیران كل دستگاه‌های مرتبط در دفتر امام جمعه شیراز تشكیل شده كه تاكنون 2 نشست این شورا به‌صورت رسمی برگزار شده است.

captcha