خبر خوش اوقاف در سال 96 برای قرآنیان فارس
کد خبر: 3585519
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۴

خبر خوش اوقاف در سال 96 برای قرآنیان فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس خبر خوش برای قرآنیان این استان در سال جدید را تلاش برای گسترش هرچه بهتر فعالیت‌های قرآنی و ارائه خدمات مناسب‌تر به قرآنیان عنوان كرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس موسوی، مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، در پاسخ به اینكه چه خبر خوشی در سال جدید برای قرآنیان این استان دارد، گفت: تلاش می‌كنیم تا در سال 96 مسائل قرآنی استان را توسعه دهیم و نسبت به سال گذشته خدمات بهتر و ویژه‌تری ارائه دهیم.

وی بر این نكته تأكید كرد كه در حد بضاعت و توانایی این اداره‌كل، برای گسترش فعالیت‌های قرآنی و خدمت به قرآنیان این استان تلاش كند.

موسوی همچنین به بودجه‌های قرآنی اشاره كرد و گفت: متأسفانه ما بودجه قرآنی خاصی نداریم و بودجه فعالیت‌های قرآنی ما تنها از چند درصد موقوفات اختصاص پیدا می‌كند كه از همان‌ها برای اجرای برنامه‌های قرآنی خود استفاده می‌كنیم.

مدیركل اوقاف فارس در پایان از خیران دعوت به عمل آورد تا جهت گسترش فعالیت‌های قرآنی در استان، نسبت به ثبت وقف‌های قرآنی اهتمام ورزند.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۴:۵۶
0
0
الان این کجاش خبر بود؟
فقط یک وعده دل خوش کن هست که این مسوولین معمولا درابتدای سال میگن وهفته بعد فراموش میشه.
ادارات دولتی ازجمله اوقاف فارس جزاینکه درطول سال یک مسابقات قرآن رو اونهم درقالب بخشنامه های ارسالی ازمرکز باکیفیتی ضعیف یامتوسط برگزارکنه واقعا چه اقدام دیگری درجهت توسعه وترویج فرهنگ قرآن وحتی قرآن خواندن انجام داده؟
بسیاری ازقاریان وحافظان وفعالان قرآنی استان ازاوقاف وتبلیعات وارشاد بسیارگله مند هستند....
اگرم دوست داریدیک نظر سنجی عمومی کنید تا صحت این مطلب اثبات بشه
ناشناس
|
Germany
|
۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۱
0
0
چرا هیچ وقت بودجه برا کارهای قرآنی نیست؟
باید تاسف خورد به مملکت اسلامی که بودجه واسه همه چی دارن الا کلام الله.....
captcha