آغاز ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف در اردکان
کد خبر: 3585598
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶

آغاز ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف در اردکان

کانون خبرنگاران نبأ: ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف از امروز، پنجم فروردین‌ماه در اردکان آغاز شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، ثبت نام اعتکاف رجبیه از طریق سامانه اعتکاف اردکان از روز پنجم فروردین‌ماه آغاز و تا 18 فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.
علاقه‌مندان جهت شرکت در این مراسم معنوی می‌توانند از طریق سامانه اعتکاف اردکان به نشانی http://ardakanetekaf.ir/regMember ثبت نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر به ستاد اعتکاف اردکان واقع در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان مراجعه و یا با شماره 32249300-035 تماس بگیرند.
بر اساس اعلام ستاد اعتکاف اردکان، مراسم معنوی اعتکاف در 16 مسجد از مساجد شهرهای عقدا و احمدآباد و روستاهای این شهرستان برگزار می‌شود و در شهر اردکان، متقاضیان اعتکاف تنها در مساجد مصلی، جامع اردکان و جامع شریف‌آباد(ویژه آقایان) و حاج محمد‌حسین، بقیة‌الله(عج) و مسجد النبی(ص) ویژه بانوان می‌توانند ثبت نام کنند.
با توجه به ظرفیت محدود مساجد در پذیرش معتکفان، از متقاضیان درخواست می‌شود در روزهای اولیه ثبت نام با مراجعه به سامانه فوق الذکر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
یادآور می‌شود، اعتکاف رجبیه امسال از سحرگاه 22  فروردین‌ماه مصادف با 13 ماه رجب آغاز و تا غروب 24 فروردین‌ماه مصادف با 15 ماه رجب ادامه خواهد داشت.
captcha