اسکان 260 هزار نفر روز در مدارس و مراکز رفاهی یزد
کد خبر: 3585676
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵

اسکان 260 هزار نفر روز در مدارس و مراکز رفاهی یزد

گروه اجتماعی: معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: با توجه به ماندگاری مسافران در استان یزد تاکنون قریب 260 هزار نفر روز از خدمات اسکان آموزش و پرورش استفاده کرده اند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، علی دهقان بهابادی، معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد صبح امروز در حاشیه آغاز اولین روز کار اداری در آموزش و پرورش اظهار کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا صبح امروز 31 هزار و 348 خانوار با جمعیت 112 هزار و 854 نفر در مدارس و مراکز رفاهی استان اسکان داده شدند.
دهقان متوسط ماندگاری مسافران در استان یزد را 2.3 ذکر کرد و گفت: با توجه به ماندگاری مسافران در استان یزد تاکنون قریب 260 هزار نفر روز از خدمات اسکان آموزش و پرورش استفاده کرده اند.
وی با مقایسه آمار مسافران استان در مدت مشابه سال قبل افزود: این آمار قرابت نزدیکی به هم دارد و در سال گذشته نیز تا پایان روز چهارم فروردین 32 هزار و 901 خانوار به پایگاه های ستاد اسکان مراجعه کرده بودند.
دهقان با تشکر از عوامل ستادهای 15 گانه استان اعم از عوامل ستادی، مدیران و سریداران مدارس گفت: یک هزارو 200 نفر از کارکنان آموزش و پرورش خدمات اسکان نوروزی را به مسافران ارائه می کنند.
وی تصریح کرد: تمامی اعضای ستادهای اسکان نوروزی و عوامل 427 مدرسه مجری طرح با رعایت اصل تکریم و تعظیم فرهنگیان برای ارائه خدمات مناسب به مسافرانی که در دور دوم سفرها به یزد مراجعه می کنند، آمادگی کامل دارند.
captcha