حضور 450 هزار زائر در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد
کد خبر: 3585679
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹

حضور 450 هزار زائر در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد

گروه اجتماعی: مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد تعداد زائران امامزادگان این استان را از ابتدای طرح آرامش بهاری تاکنون، افزون بر 450 هزار نفر اعلام کرد.

حجت الاسلام حسین زارع زاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از یزد با اشاره به اینکه امسال هفتمین سال متوالی است که آرامش بهاری در کشور برگزار می شود اظهار کرد: در استان یزد این طرح در ۵۵ بقعه متبرکه و امامزادگان با حضور ۶۰ مبلغ بومی و اعزامی از حوزه علمیه قم در حال برگزاریست.
وی ادامه داد: به جهت فضایی که در یزد و بویژه در مسجد جامع کبیر و محوطه امیرچقماق داریم و گردشگران خارجی زیادی در این فضاها هستند، تعدادی از مبلغان مسلط به زبان انگلیسی نیز حضور دارند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد برپایی خیمه های معرفت را یکی دیگر از برنامه های اوقاف در ایام نوروز دانست و گفت: ۳۵ خیمه معرفت در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه برپا شده و مبلغان برای پاسخگویی به سوالات مردم حضور دارند.
حجت الاسلام زارع زاده از استقبال مسافران نوروزی از طرح آرامش بهاری در استان خبر داد و تعداد زائران امامزادگان این استان را از ابتدای طرح آرامش بهاری تاکنون، افزون بر 450 هزار نفر اعلام کرد.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد یادآور شد: طرح نوروزی آرامش بهاری در بقاع متبرکه و امامزادگان استان از ۲۷ اسفندماه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه ۹۶ ادامه خواهد داشت.
captcha