اجرای سینمای اردوگاه؛ تاثیرگذارترین برنامه راهیان نور
کد خبر: 3585694
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰

اجرای سینمای اردوگاه؛ تاثیرگذارترین برنامه راهیان نور

گروه فرهنگی: مسئول اردوگاه شهدای مازندران گفت: طبق نظرسنجی توسط زائران بهترین برنامه فرهنگی و تاثیرگزارترین برنامه، اجرای سینما اردوگاه با محوریت شهدای مدافع حرم بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران ظهر امروز پنجم فروردین ماه سرهنگ عزیزالله قادی مسئول اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال مردم به ویژه جوانان و نوجوانان از راهیان نور، گفت: ۸۰ درصد از قشر جوانان برای اولین بار در قالب کاروان‌های راهیان نور، زائر  مناطق عملیاتی جنوب بودند.
وی تعداد پذیرش زائران راهیان نور مازندران در اردوگاه خرمشهر تا ۵ فروردین ماه 11 هزار و ۶۵۰ نفر اعلام‌کرد و افزود: اردوگاه شهدای مازندران امشب پذیرای 2 هزار و۹۰۰ زائر مازندرانی برای اسکان است.
مسئول اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر تصریح کرد: اردوگاه شهدای مازندران پذیرای زائرین بیش از 8 استان کشور و چندین کشور خارجی از قاره‌های اروپا، آسیا و آفریقا بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره برنامه فرهنگی اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر گفت: سینما اردوگاه و رادیو اردوگاه از جمله برنامه‌های بود که مورد استقبال بی نظیر زائران راهیان نور  قرار گرفت. 

قادی اظهار کرد: طبق نظرسنجی توسط زائران بهترین برنامه فرهنگی و تاثیرگزارترین برنامه، اجرای سینما اردوگاه با محوریت شهدای مدافع حرم بود.
وی با بیان اینکه بهترین حال و هوای اردوگاه ورود خانواده‌های شهدای مدافع حرم بود، افزود:   استقبال از خانواده‌های شهدای مدافع حرم شور و حال معنوی در اردوگاه بین زائران و‌ خادمان شهدا ایجاد کرد که به یادمادنی‌ترین خاطره اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر شد.

مسئول اردوگاه شهدای مازندان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا کمتر از شهادت نیست از مسئولان دولتی استان خواست با حضور خود در بین زائرین مازندرانی راهیان نور و با دیدن مناطقی که شهدای ما با خون خود انقلاب را بیمه کردند در آغازین روزهای سال جدید تجدید بیعتی دوباره با این شهدا کنند تا با توان بیشتر برای خدمت به مردم سال جدید را آغاز کنند.

captcha