بازدید مدیرکل اوقاف قم از خیمه‌های معرفت حرم مطهر و پنج امامزاده(ع)
کد خبر: 3585900
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱

بازدید مدیرکل اوقاف قم از خیمه‌های معرفت حرم مطهر و پنج امامزاده(ع)

گروه اجتماعی: مدیرکل اوقاف استان قم با حضور در آستان مقدس پنج امامزاده(ع) و خیمه معرفت برپا شده در این مکان، حسن اجرای طرح آرامش بهاری را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری نوروز 96 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی مقدم مدیرکل اوقاف قم در بازدیدی سر زده، به آستان مقدس پنج امامزاده(ع) واقع در نزدیکی جمکران مشرف شد و بعد از زیارت مضجع شریف این امامزادگان، در خیمه معرفت برپا شده در این مکان مقدس حضور یافت.
وی ضمن گفت‌وگو با دو مبلغ مستقر در خیمه معرفت این بقعه متبرکه، حسن اجرای طرح آرامش بهاری نوروز 96 را مورد بررسی میدانی قرار داد.
گفتنی است امسال و در قالب طرح آرامش بهاری، خیمه معرفتی با دو غرفه «کودک، خانواده و فضای مجازی» و «پاسخگویی به سوالات و مسائل شرعی» با حضور دو مبلغ روحانی در آستان مقدس پنج امامزاده(ع) برپا شده است.
این خیمه معرفت در دو نوبت صبح و عصر به ارائه خدمات فرهنگی به زائران می‌پردازد، همچنین نمایشگاهی شامل ده‌ها پوستر با موضوع فلسفه حجاب و گفت‌وگو با زنان خارجی تازه مسلمان که حجاب اسلامی را برای خود برگزیده‌اند، در این خیمه معرفت برپا شده است.
با توجه به برپایی یکی از خیمه‌های معرفت شاخص نوروزی در صحن جامع فاطمی حرم حضرت معصومه(س)، مدیرکل اوقاف قم در این خیمه نیز حضور یافت و روند اجرای طرح آرامش بهاری را مورد ارزیابی قرار داد.

captcha