کودک و خانواده» و «سخنرانی چندرسانه‌ای» پر مخاطب‌ترین غرفه‌های خیمه‌های معرفت هستند
کد خبر: 3585902
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲

کودک و خانواده» و «سخنرانی چندرسانه‌ای» پر مخاطب‌ترین غرفه‌های خیمه‌های معرفت هستند

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: غرفه‌های «کودک، خانواده و فضای مجازی» و «سخنرانی چند رسانه‌ای» پر مخاطب‌ترین غرفه‌ها در خیمه‌های معرفت طرح آرامش بهاری هستند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری نوروز 96 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام علی عزیزی با اشاره به حضور گسترده زائران و مسافران نوروزی در خیمه‌های معرفت طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه قم اظهار کرد: بیشترین استقبال از غرفه «کودک، خانواده و فضای مجازی» بوده است.
وی افزود: امسال و در طرحی جدید، غرفه کودکان و نوجوانان به کودک، خانواده و فضای مجازی تغییر نام داده و مطالبی که توسط مبلغان ارائه می‌شود هم تغییراتی داشته‌اند.
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه در گذشته تنها کودکان و نوجوانان مخاطب این غرفه بودند گفت: در سال جاری با تمهیدات در نظر گرفته شده و لزوم حضور والدین در کنار فرزندان، بحث خانواده و فضای مجازی هم مورد توجه قرار گرفته و همین مسئله سبب شده والدین حضوری پر رنگ‌تر در کنار فرزندانشان داشته و در برنامه‌هایی که برای آنها تدارک دیده شده، شرکت فعال داشته باشند.
وی ادامه داد: استقبال از غرفه سخنرانی چند رسانه‌ای در رتبه دوم است و بسیاری از جوانان و بزرگسالان، با حضور در این غرفه‌ها، از مطالب آموزنده‌ای که ارائه می‌شوند بهره ‌می‌گیرند.
عزیزی عنوان کرد: در حال حاضر 32 خیمه معرفت در سطح استان قم مشغول فعالیت هستند که تعداد آنها طی روزهای 12 و 13 فروردین ماه بیشتر خواهد شد.
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به تعدیل خیمه‌های سطح شهر قم و انتقال مبلغان به خیمه‌های مناطق توریستی در روزهای پایانی نوروز گفت: با توجه به حضور گسترده مسافران در اطراف شهرها طی روزهای 12 و 13 فروردین، این تصمیم اتخاذ شده است.
captcha