شهدا مایه افتخار جمهوری اسلامی هستند
کد خبر: 3585914
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳
فرماندار تالش:

شهدا مایه افتخار جمهوری اسلامی هستند

گروه اجتماعی: فرماندار تالش آرامش امروز را هدیه رشادت های شهدا و جانبازان دانست و تصریح کرد: شهدا مایه افتخار جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، سید عیسی مهدوی، فرماندار شهرستان تالش روز گذشته، 7 اسفنددر دیدار نوروزی با خانواده شهیدان سهیل آزموده و مقصود صادقی، با ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام و تبریک سال نو، از ایثار و رشادت شهیدان هشت سال دفاع مقدس و صبر و استقامت خانواده‌های معزز آنان در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی تجلیل نمود و برای آنان از درگاه خداوند متعال صحت و سلامتی آرزو کرد.

وی در این دیدار خانواده‌های معظم شهدا را افتخار ملت ایران خواند و گفت: وظیفه دانستیم که در سال نو خدمت شما برسیم و قدردان زحمات شما باشیم.

مهدوی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی امروز در سایه خون پاک شهیدان، در اوج عظمت، عزت و امنیت قرار دارد و دیدار با خانواده‌ شهدا از وظایف همه مسئولین است.

این مقام مسئول با تصریح بر اینکه میهن اسلامی امنیت خود را مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگران است، ادامه داد: همه ما باید قدردان رشادت های این انسان های با ایمان باشیم.

وی آرامش امروز را هدیه رشادت های شهدا و جانبازان دانست و تصریح کرد: شهدا مایه افتخار جمهوری اسلامی هستند.

فرماندار تالش دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را دارای ثواب و برکات بسیاری دانست و خاطرنشان کرد: شهدا و جانبازان سلامتی خود را برای امنیت و آرامش مردم و حفاظت از ارزش‌های اسلامی تقدیم کرده‌اند.

captcha