آغاز ثبت‌نام کاروان «پیاده تا کربلا» در یاسوج
کد خبر: 3586683
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

آغاز ثبت‌نام کاروان «پیاده تا کربلا» در یاسوج

گروه معارف: ثبت‌نام کاروان پیاده‌روی نیمه شعبان 96 از نجف اشرف تا کربلای معلا، در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، ثبت‌نام کاروان پیاده‌روی نیمه شعبان از نجف اشرف تا کربلای معلا، به همت بچه‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان شروع شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از ۱۵ فروردین ۹۶ تا ۳۰ فروردین امسال ثبت‌نام کنند.
ظرفیت این کاروان محدود و حداکثر۱۰۰ نفر  و اولویت با فعالان فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد و کسانی که زودتر ثبت‌نام کنند، است تاریخ حرکت کاروان ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۶ به سرپرستی دبیر جبهه فرهنگی استان است.
هزینه ثبت نام ۵۰۰ هزار تومان  و  بازه زمانی این سفر هشت روزه است.
مدارک لازم جهت ثبت نام‌:
اصل گذرنامه از تاریخ سفر به مدت حداقل هفت ماه اعتبار داشته باشد.
2 قطعه عکس ۳*۴
فیش واریزی به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به شماره حساب ۳۶۳۳۹۶۶۷۸۳۱ و یا شماره کارت ۰۷۷۱ ۳۹۳۷ ۷۲۱۰ ۵۰۴۱ بنام ستاد پیاده‌روی اربعین در بانک رسالت
مهلت ثبت‌نام  از ۱۵ فروردین ۹۶ تا ۳۰ فروردین
جهت ثبت‌نام به‌صورت حضوری با در دست داشتن مدارک فوق به دبیرخانه استانی این کاروان به نشانی یاسوج پائین‌تر از چهار راه معاد، خیابان شهید محمد منتظری ـ بالاتر از مسجد۱۴ معصوم(ع) پلاک ۱۷۴ جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنید. شماره تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر: تلفن ثابت؛ ۳۳۳۳۴۲۳-۰۷۴ 
captcha