شهروندان شب را در منازل خود سپری کنند/ آماده باش کامل در صورت بروز بحران
کد خبر: 3587441
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴

شهروندان شب را در منازل خود سپری کنند/ آماده باش کامل در صورت بروز بحران

گروه اجتماعی: سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد گفت: پس از گذشت دو روز از وقوع زلزله 6 ریشتری در مشهد، هم اکنون شرایط به حالت عادی بازگشته است و توصیه مي شود شهروندان شب را در منازل خود سپری کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، ایسنا نوشت: امیر عزیزی، اظهار کرد: در حال حاضر تخلیه انرژی گسل صورت می گیرد و شدت پس لرزه ها به یک یا دو ریشتر کاهش یافته است.
وی افزود: با توجه به حضور خودجوش شهروندان در پارک هاو مراكز اسکان سرپوشیده سطح شهر، طی شب گذشته با سپری شدن بحران و عادی شدن شرایط، خوب است شهروندان شب را در منازل خود سپری کنند و به اطلاعیه های رسمی صدا و سیما توجه نمایند.
سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد به انتشار مباحث غیرتخصصی اشاره  و خاطرنشان کرد: شایعاتی مبنی بر وقوع زلزله هایی با شدت بیشتر در فضای مجازی منتشر شده که صحت ندارد.
عزیزی با بیان اینکه بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران مدل های زلزله مشخص شده است و امکان رسیدن شدت وقوع زلزله به اعداد بزرگتر وجود ندارد، گفت: اگر قرار باشد امشب اسکانی در مراکز اسکان صورت گیرد، شهروندان می توانند اطلاعات مورد نیاز را از طریق مرکز ارتباطات مردمی ١٣٧ شهرداری دريافت کنند.


captcha