زائرسرای حضرت نجمه(س) افتتاح شد
کد خبر: 3587975
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
با حضور تولیت آستان حضرت معصومه(س)؛

زائرسرای حضرت نجمه(س) افتتاح شد

گروه اجتماعی: تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان اینکه زائرسرای حضرت نجمه(س) محلی فرهنگی ـ معنوی جهت حضور زیارت اولی‌ها است، گفت: این فضای ایجاد شده به هیچ وجه رقیب مسافرخانه‌ها و هتل‌ها نیست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم آیت الله سیدمحمد سعیدی دیشب 19 فروردین در آئین افتتاح زائرسرای حضرت نجمه(س) ضمن تشکر از بانیان این مرکز خدماتی-رفاهی و فرهنگی، عنوان کرد: اصرار داریم که در این امور – دعوت از زائرین، اسکان و پذیرایی از ایشان – عنوان آستان مقدس حضرت معصومه(س) نباشد تا اینکه فضا برای حضور و ورود اهل خیر و مردم در این امور که ذخیره‌ای برای آخرت است، مفتوح باشد.
وی ادامه داد: اسکان زائرین در چنین مکان هایی به معنای کم کردن بار مسافرخانه ها و هتل ها نیست، هدف از ایجاد اینچنین مجموعه هایی که با تدبیر خیرین ایجاد می شود، یک فعالیت فرهنگی-معنوی است. 
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، ادامه داد:این مکان فضایی است برای اینکه کسانی که تا کنون زیارت نیامده اند این فضا برایشان ایجاد شود و اصلا بنا نیست این محل رقیب کسانی شود که از راه مسافرخانه داری و هتل داری و ... ارتزاق می کنند.
 سعیدی در پایان افزود: اینچنین اتفاقات مبارکی از برکت انقلاب اسلامی است و باید همواره یاد امام (ره) و شهدا که با همه هستی‌شان به میدان آمدند، در جامعه جاری باشد و خداوند متعال را شاکریم برای رهبری بزرگ که هدایتگر ما هستند، و در دنیایی که هرکس رو به سمتی دارد، سمت و سوی ما حضرت صاحب الزمان(عج) است.
در پایان مراسم افتتاح زائرسرای حضرت نجمه(س) از 10 نفر از خادمین و خیرین که در بنای زائرسرا همت داشتند تجلیل و قدردانی شد. 
captcha