اولین مصاحبه «احمد ابوالقاسمی» به عنوان مدیر رادیو قرآن/ تأکید بر مشورت و خرد جمعی
کد خبر: 3588773
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹

اولین مصاحبه «احمد ابوالقاسمی» به عنوان مدیر رادیو قرآن/ تأکید بر مشورت و خرد جمعی

گروه جلسات و محافل: احمد ابوالقاسمی، قاری بین المللی که بعد از ظهر امروز، طی حکمی از سوی نسرین آبروانی، معاون صدای رسانه ملی، به عنوان مدیر رادیو قرآن معرفی شد، گفت وگویی کوتاه با ایکنا داشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، احمد ابوالقاسمی، قاری بین المللی کشورمان بعد از ظهر امروز، 21 فروردین ماه، طی حکمی از سوی نسرین آبروانی، معاون صدای رسانه ملی، به عنوان مدیر رادیو قرآن معرفی شد، وی در حاشیه جلسه قرآن خود، واقع در خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از پل پارک وی، مسجد محمد رسول الله(ص) با خبرنگار ایکنا به گفت وگو پرداخت.

ابوالقاسمی در ابتدا لازمه هر کاری را اخلاص دانست و ابراز امیدواری کرد که با کمک خداوند متعال و همچنین رهنمودهای مقام معظم رهبری که همیشه آویزه گوش ما بوده است و با نظرات متخصصان و کسانی که اهل نظر هستند در این مسیر گام های بلند و موفقیت آمیزی را برای اعتلای فرهنگ قرآنی کشور برداریم.

اولین مصاحبه احمد ابوالقاسمی، مدیر رادیو قرآن

مدیر جدید رادیو قرآن با اشاره به اهمیت مشورت و خرد جمعی و استفاده از فکر و تجربه اساتید و پیشکسوتان این عرصه تصریح کرد: اعتقادم به خرد جمعی و مشورت بسیار زیاد است تا در این مسیر از قدیمی های رادیو، کسانی که عمرشان را در این عرصه گذاشتند استفاده شود.

در پایان، این قاری بین المللی، از پیشکسوتان، قاریان و حافظان و اساتیدی که پیام های تبریک متعددی به همین مناسبت ارسال کردند، تشکر ویژه کرد و کسب توفیقات روزافزون را برای جامعه قرآنی کشور خواستار شد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۰۱:۴۷
0
0
فقط حاج احمد
captcha