اخلال اقتصادی؛ منکری بزرگ/ تحرکات مرموز انتخاباتی در جریان است
کد خبر: 3589042
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

اخلال اقتصادی؛ منکری بزرگ/ تحرکات مرموز انتخاباتی در جریان است

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ایجاد اخلال در روند اقتصاد و ضربه به تولید و اشتغال، یک منکر بزرگ و آشکار و کمک به خواست دشمنان است.

آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران گفت: رویکرد ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری در پیام نوروزی، فوری‌ترین و مهمترین وظیفه‌ای است که باید توسط همه مسئولان، دست اندرکاران، نخبگان تولیدکنندگان و کار آفرینان در دستور کار قرار گیرد و هیچکس نباید خود را از این وظیفه ملی و اسلامی بر کنار بداند.
وی افزود: استحکام بنیه اقتصاد و رونق تولید و اشتغال، کشور را در برابر فتنه‌های استکباری بیمه می‌کند و ایجاد اخلال در روند اقتصاد و ضربه به تولید و اشتغال، یک منکر بزرگ و آشکار و کمک به خواست دشمنان است.
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اراده شوم اردوگاه استکباری و مزدوران منطقه‌ای و جهانی آنان در گسترش نفاق و چند دستگی در میان کشورهای اسلامی و سرکوبی مقاومت اسلامی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری هنگفت و چندین میلیاردی آمریکا و هم‌پیمانان او، نشانگر حساسیت و اهمیت اوضاع محیط پیرامونی ماست.
وی افزود: آنان به خوبی می‌دانند انقلاب اسلامی به یک کشور تعیین‌کننده و نقش آفرین در نظام جهانی مبدل شده و ایران اسلامی نیز مقبولیت و مشروعیت خود را از مردم سلحشور و با بصیرت دارد بنابر این قصد دارد از راه ایجاد مضیقه اقتصادی، ملت را زیر فشار قرار داده و چنانچه  این حربه قدیمی سالهاست کارایی موثر خود را از دست داده است اما کارایی و یا عدم کارایی فعالیت‌های دشمن، چیزی از وظیفه  ما نمی‌کاهد .
طبرسی، خواستار تشکیل کار گروه‌های فنی، متشکل از دست اندرکاران و نخبگان حوزه‌های فرهنگی، تربیتی، آموزشی جهت تهیه ساز و کار فرهنگ اقتصاد مقاومتی شد و افزود: باید  ملت ما از لحاظ باورهای عمومی و دینی به نقطه‌ای برسد که فرهنگ کار و تلاش و تولید به عنوان یک معروف بزرگ و نسخه شفابخش در سراسرکشور گرامی داشته شود و روح حاکم بر دستگاه حاکمیتی کشور را تشکیل دهد و ایران بزرگ همچون یک کارگاه بزرگ و عمومی، دائما در حال تلاش برای تامین نیازمندی‌های داخلی باشد.
رئیس ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان مازندران با اشاره به رهنمود ارزشمند مقام معظم رهبری که تشکیل حکومت اسلامی و خدمت به مردم را یک معروف  بزرگ است، عنوان کرد: دشمن می‌خواهد که دست اندکاران و تصمیم سازان را به امور فرعی و مضر و بی‌فایده سرگرم سازد تا مسئولان نتوانند وظائف اصلی خویش را دنبال کنند، در این صورت دشمنان می‌توانند از راه نفوذ و تاثیر گذاری بر فکر، روح و تصمیم مسئولان، اوضاع را به نفع خویش منحرف سازند که  این عمل شیطانی بارها در طول تاریخ اسلام و در مقاطع حساس تاریخی صورت گرفته است.
وی افزود: یکی از نتایج فعالیت‌های دامنه‌دار و گسترده دشمن، ایجاد کانون فتنه در میان مسلمین و انتخاب مزدور از داخل مسلمانان است به نحوی که یک مسلمان با شعار الله اکبر و برای رضای خدا، سر مسلمان دیگر را از بدن جدا کند.
 نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل استان مازندران برای نقش آفرینی در عرصه اقتصاد مقاومتی و رونق اقتصاد کشاورزی و بهبود اوضاع کسب و کار و از همه مهمتر، اشتغال جوانان گفت: ما همچون مقام معظم رهبری از دیدن جوان تحصیل کرده بیکار و فاقد شغل احساس شرمندگی می‌کنیم، آینده کشور متعلق به جوانان است، آب و هوای مطلوب و معتدل، ساحل و گردشگرپذیری، زمین‌های مستعد کشاورزی جنگل‌های ارزشمند و بالاتر از همه وجود جوانان علاقه‌مند و نخبه‌، در اختیار ماست‌، حیف است که از این همه ظرفیت‌های خدادادی به نفع استان و پیشرفت کشور کمتر استفاده می‌شود.
وی به دو انتخابات مهم در سال 96 اشاره کرد و افزود: انتخابات پرشور ، رقابتی و با حضور حداکثری مردم، در کاهش فشارهای دشمنان، پیشبرد اهداف سیاسی و ایجاد فضای مناسب منطقه‌ای و جهانی نقش و تاثیر مستقیم دارد، به همین  دلیل تحرکات مرموز در فضای مجازی و اظهارات افراد کم‌مسئولیت برای تحت‌الشعاع قرار دادن انتخابات سال 96در حال جریان است.
طبرسی با بیان اینکه انتخابات مظهر اقتدار ایران اسلامی در برابر کشورهای عقب مانده سیاسی است که از مراجعه به افکار عمومی به شدت در هراسند، عنوان کرد: آنان جرئت ایجاد فضای انتخاباتی را ندارند اما ایران اسلامی بعد از انقلاب هر ساله به طور متوسط یک انتخابات حماسی را تجربه کرده است. 
طبرسی با اشاره به فتنه‌انگیزی آمریکایی‌ها در منطقه گفت: اگر کشور ما دارای قدرت عظیم دفاعی و بازدارندگی نبود بطور حتم آمریکایی‌ها مسئله گزینه نظامی را علیه ما مدنظر قرار می‌دادند اما اینک ایران بزرگ و مقتدر بر اوج افتخارات جهانی ایستاده و قدرت دفاعی و موشکی ما همچون خاری بر چشم آمریکا و رژیم اشغال‌گر صهیونستی است.
علی پاداشی
اخلال اقتصادی؛ منکری بزرگ/ تحرکات مرموز انتخاباتی در جریان است

captcha