وقتی حرمت حرم خون بچه شیعه را به جوش می‌آورد
کد خبر: 3589068
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

وقتی حرمت حرم خون بچه شیعه را به جوش می‌آورد

گروه جهاد و حماسه: مسئول امور نخبگان ناحیه سلمان فارسی با اشاره به دسیسه‌های دشمن در منطقه بیان کرد: وقتی داعش حرم حضرت زینب(س) را تهدید کرد، غیرت شیعه بچه‌های ایران را به سوریه برد تا تهدید کنندگان را زنده نگذارند، در واقع هیچ کس نمی‌تواند شیعه را از اهل بیت دور کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) حرم حضرت زینب(س) تا کنون حریم امن الهی بوده و پذیرای زائران بوده است اما امروز این بارگاه مطهر فرزندان اسلام را در آغوش کشیده است و شاهد حضور مدافعانی است که تا سرحد جان خود را فدای پایدار و امن ماندش می‌کنند. همه می‌دانیم که هدف اصلی این جنگ تضعیف و یا تصرف ایران بوده است اما ایرانیان با پیروی از رهبری آگاه و هوشیار به این قضیه پی بردند و به عشق دفاع از حرم حضرت زینب(س) و تضمین امنیت کشور به دل دشمن زدند.
عباس سعیدی‌پور، مسئول امور نخبگان ناحیه سلمان فارسی در گفت‌وگو با ایکنا در این رابطه گفت: ما شیعه هستیم و مطیع رهبر و امام خود بوده‌ایم، امروز که امام عصر(عج) در غیبت هستند ما موظفیم تا از امر رهبری پیروی کنیم، همانطور که در روزهای انقلاب اسلامی از امام خمینی(ره) پیروی کردیم و پیروز شدیم و یا در جنگ تحمیلی که از راهنمایی‌های امام(ره) بهره‌بردیم  و رسماً  پیروز جنگ شدیم، بعد از رحلت امام(ره) و آمدن رهبر معظم انقلاب که با خواست مردم به رهبری رسیدند باز هم مطیع رهبر بوده و هستیم، ایشان بارها و بارها به مسئله تهاجم‌های فرهنگی تأکید داشته‌اند و این مسئله را مهم دانسته‌اند، ایشان بارها فرمودند که دشمن در جنگ با سلاح نتوانست حرف ما باشد و امروز به حمله‌های فرهنگی روی‌ آورده است.
وی ادامه داد: امروز هم همین قضیه ادامه دارد، دشمنان قصد کردند تا اطراف ایران را تصرف کنند و کشورمان را محاصره کرده و تهدید کنند اما در این مسیر هم پیروز نبودند، آن‌ها متوجه کشور سوریه و موقعیت مکانی مهمش که مانند پلی بین حزب‌الله، ایران و دشمن مشترک ما یعنی اسرائیل، شدند. دشمن خواست تا بشار اسد را از میان بردارد تا ارتباط ما با حزب‌الله و حتی کشورهای اروپایی قطع شود و در تلاش بود تا عرصه را بر مردم و بشار اسد تنگ کنند و به این ترتیب گروه تروریستی داعش را به‌وجود آوردند، گروهی که در ظاهر مسلمان است و در عمل ذره‌ای بویی از مسلمانی نبرده است.
سعیدی‌پور افزود: غرب خودش را عقب کشید و داعش را پیش انداخت و این گروه دست آموز دشمنان به جان مردم افتادند و دشمنان اصلی به‌نام مقابله با داعش وارد صحنه شد، آن‌ها به خیال خود با این کار جلوی حضور ایران در منطقه را گرفتند اما نمی‌دانستند که شیعه روی مقدساتش بسیار حساس است.
این یادگار دوران دفاع مقدس با اشاره به هوشیاری رهبر معظم انقلاب ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با هوشیاری دانستند که هدف اصلی از این حملات ایران است و کشور بعدی که تصرف می‌شود ایران است، بدین ترتیب این فرمودند امروز اگر فرزندان ایران در سوریه و در مقابل تروریست نجنگند ما باید در کرمانشاه و همدان در برابر داعش می‌ایستادیم و همچنین فرمودند هرکجا که تروریست وجود داشته باشد ما در مقابل آن‌ها می‌ایستیم.
وی به فریب‌های داعش پرداخت و گفت: از طرف دیگر داعش با پرچم اسلام آمد و مردم را فریب داد اما ناگهان به همه مقدسات اهانت کرد، مردم را به خاک و خون کشید و به امامان و امامزادگان نیز توهین و بی‌احترامی کرد، داعش وعده کرده بود که در اولین فرصت حرم شریف حضرت زینب(س) را ویران می‌کند و این حرف باعث شد تا غیرت بچه‌های شیعه و شیفته اهل بیت(ع) آن‌ها را تا سوریه ببرد تا در افرادی که به مقدساتشان و عمه سادات(س) اهانت کرده‌اند را زنده نگذارند.
وی با بیان اینکه هیچ کس نمی‌تواند شیعیان را از اهل بیت(ع) جدا کند ادامه داد: این بچه‌ها که راهی سوریه شدند هنوز جوان بوده و خودشان صاحب فرزندان کوچک هستند اما گفتند ما فدای بی‌بی زینب(س) می‌شویم و دفاع از حرم آل‌الله افتخار ما است. در حقیقت هیچ کس نمی‌تواند ما را از اهل بیت‌(ع) جدا کند و این جانفشانی بچه‌های ما بود که باعث شد تا داعش و هم‌پیمانانش عقب نشینی کند.
سعیدی‌پور در ادامه به جنگ در عرصه فضای مجازی اشاره و بیان کرد: اما ما از قبل مورد حمله و هجمه فرهنگی دشمن بودیم و این دشمن با توجه به شکست‌هایش در جبهه‌ها، جنگ را به خاکریز داخل منازل ما کشاند، امروز در فضای مجازی شاهد یک جنگ تمام عیار هستیم، ما نباید در این عرصه شکست بخوریم، این جنگ از آنجا که دشمن در برابر ما نیست و نمی‌توان آن را دید، این فضای گسترده و بی‌انتهای مجازی پر از سلاح‌های مخفیانه دشمن است که ما را به ناکجا می‌برد و این نا کجا ممکن است انسان را به هرکاری وا دارد.
وی در پایان فضای مجازی را فضایی با فرصت‌ها و تهدید‌های متعدد خواند و گفت: دشمن با گستراندن دام‌های متعدد در بستر فضای مجازی باعث شده تا جامعه دچار چالش شود، مدیریت فضای مجازی نیاز به مهارت بالا دارد و جوانان ما امروز باید بتوانند فضای مجازی را مدیریت کنند، این چالش جدید جهانی هم فرصت‌های متعددی دارد و هم تهدیدهای زیادی دارد، ما باید از رهبر هوشیارمان الگوبرداری کنیم و تهدیدها را شناسایی و رد کنیم و از فرصت‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم، باید مانند رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم در این جبهه پایداری کنیم و با این شکل از خون این عزیزان پاسداری کنیم.
captcha