آخرین خبرها از واریز جوایز آزمون سراسری حفظ قرآن/ بیان علت تأخیرها
کد خبر: 3589651
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴

آخرین خبرها از واریز جوایز آزمون سراسری حفظ قرآن/ بیان علت تأخیرها

گروه مسابقات: جوایز برگزیدگان پانزدهمین آزمون سراسری قرآن که قرار بود اوایل هفته گذشته واریز شود، طی هفته جاری واریز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)،‌ پانزدهمین دوره آزمون الکترونیکی «به سوی فهم قرآن» پائیز سال گذشته در دو مرحله گزینه‌ای و تشریحی برگزار شد و برگزیدگان آن نیز بهمن‌ماه معرفی شدند.
بر همین اساس مقرر شد تا جوایز برگزیدگان این آزمون از سوی مسئولان معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل شوند، بر همین اساس مقرر شد تا جوایز این افراد که حدود ۷۰۰۰ نفر بودند در اسفندماه واریز شود.
در اسفندماه اما این کار صورت نگرفت و کار واریز جوایز این افراد به سال جدید کشیده شد، در ادامه و طی گفت‌وگویی با مرتضی خدمتکار، دبیر و مسئول اجرایی آزمون «به سوی فهم قرآن» اعلام شد که جوایز در آستانه واریز به حساب برگزیدگان است.
با این وجود از سوی تعداد زیادی از افراد برگزیده این آزمون و طی تماس‌های زیادی که با ایکنا داشتند، اعلام شد که هنوز هیچ مبلغی به حساب آنها واریز نشده است.
در ادامه پیگیری‌های ایکنا دبیر و مسئول اجرایی آزمون «به سوی فهم قرآن» از واریز شدن جوایز بیش از 4000 نفر از شرکت‌کنندگان خبر داد.
وی همچنین در مورد علت تأخیرهای به وجود آمده برای واریز جوایز شرکت‌کنندگان گفت: علت تأخیر در پرداخت جوایز این بود که ما خواستار این بودیم تا از تک تک برگزیدگان استعلام به عمل بیاید تا مبلغ به حساب شخص آنها واریز شود.
خدمتکار بیان کرد: بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام این کار صورت گرفت و جوایز بیش از 4000 نفر واریز شده و سایر افراد نیز طی هفته جاری واریز می‌شود.
captcha