ارائه محصولات فرهنگی با همیاری دانشجویان و دانش‌آموزان
کد خبر: 3589811
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
در مراسم اربعین انجام می‌شود؛

ارائه محصولات فرهنگی با همیاری دانشجویان و دانش‌آموزان

گروه ادب: معاون اداره‌کل فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به برنامه‌های فرهنگی این سازمان به مناسبت مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی عنوان کرد: علاوه بر بهبود کیفیت و افزایش تعداد آثار فرهنگی،‌ از دانشجویان و دانش‌آموزان برای ارائه این آثار بهره‌ می‌گیریم.

یاسر برخورداری،‌ معاون اداره‌کل فرهنگی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اظهار کرد: آن گونه که امسال پیش‌بینی شده است درصدد هستیم تا در کمیت و کیفیت محصولات فرهنگی که به مناسبت اربعین ارائه می‌شوند تغییر ایجاد کنیم.

وی با اشاره به آسیب‌شناسی‌های صورت گرفته در این رابطه، به برنامه ارائه محصولات فرهنگی اشاره کرد و گفت: به منظور رفع کاستی‌های سال گذشته، محصولات با کیفیت را در شمار بیشتری تولید و ارائه می‌کنیم. همچنین همراه با گروه‌های دانش‌آموزان و دانشجویان در داخل کشورمان و در داخل عراق با نگاه ویژه به موکب‌داران این برنامه را به اجرا در می‌آوریم.

برخورداری در ادامه این مطلب عنوان کرد: یکی از موضوعات شهرداری تهران درباره مراسم و مناسبات است؛ به این معنی که به برگزاری شایسته این مراسم در کشور عراق کمک کنیم و در تمهیداتی که قرار است به اجرا درآید نقش‌آفرینی داشته باشیم.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۷:۲۲
0
0
ارائه محصولات فرهنگی موجب ترویج فرهنگ دینی اسلامی می‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۱۹
0
0
ارائه از این دست محصولات فرهنگی افزایش یابد
captcha