مرحله نهایی مسابقه «درس‌هایی از قرآن» برگزار شد
کد خبر: 3589946
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

مرحله نهایی مسابقه «درس‌هایی از قرآن» برگزار شد

گروه مسابقات: آزمون نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقه درس‌هایی از قرآن امروز با حضور بیش از ۱۰۰ هزار دانش‌آموز دوره اول و دوم متوسطه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، طبق سنوات قبل، آزمون نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقه درس‌هایی از قرآن با حضور دانش‌آموزان، دوره اول و دوم متوسطه مدارس سراسر کشور صبح امروز، 27 فروردین‌ماه برگزار شد.
آزمون نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقه درس‌هایی از قرآن با حضور بیش از ۱۰۰ هزار ‌دانش‌آموز برگزیده دوره اول و دوم متوسطه مدارس سراسر کشور و با همکاری معاونت پرورشی ـ فرهنگی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها(ادارات قرآن، عترت و نماز) در حوزه‌های شهرستانی و مناطق 19 گانه استان تهران برگزار شد.
بنابراین گزارش، در حاشیه برگزاری این آزمون، حجت‌السلام والمسلمین محسن قرائتی، دارابی معاون پرورشی دبیرستان ماندگار البرز، حجت‌الاسلام و المسلمین متوسل، رئیس مؤسسه فرهنگی درس‌هایی از قرآن، مدیر اداره‌کل قرآن و عترت منطقه 6 و معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش این منطقه از حوزه امتحانی دبیرستان پسرانه شهید مطهری بازدید کرد.
مرحله نهایی مسابقه درس‌هایی از قرآن برگزار شد
در ابتدای بازدید، حجت‌الاسلام قرائتی طی سخنانی به دانش‌آموزان شرکت‌کننده در آزمون به اهمیت نماز و انس با قرآن‌ کریم تأکید کرد و کسب مهارت‌آموزی در کنار علم و پژوهش را برای دانش‌آموزان به منظور کسب حرفه و اشتغال امری ضروری دانست.

مرحله نهایی مسابقه درس‌هایی از قرآن برگزار شد
وی همچنین در ادامه صحبت‌های خود، به مبحث امام زمان‌شناسی، روش‌های شناخت و طول عمر حضرت مهدی(عج) مطالبی را بیان کرد.
گفتنی است؛ به برگزیدگان این دوره از مسابقات جوائز ارزنده‌ای در سه سطح، کمک هزینه عتبات، کمک هزینه مشهد مقدس و کارت هدیه بانکی اهداء می‌شود.

captcha