یکسال گذشت، حتی دریغ از یک پیامک
کد خبر: 3590261
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
شهریار پرهیزکار مطرح کرد:

یکسال گذشت، حتی دریغ از یک پیامک

گروه جلسات و محافل: شهریار پرهیزکار، در حاشیه ظهر دلنشین این هفته خبرگزاری ایکنا، از عدم توجه و پیگیری مسئولان فرهنگی و قرآنی کشور، نسبت به صحبت‌های سال گذشته خود در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم اظهار گله‌مندی کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، شهریار پرهیزکار سال گذشته در حاشیه سی‌وسومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در مراسم تجلیل از وی، با حضور حجج اسلام علی محمدی، نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف، همچنین عبدالرسول عبایی، رئیس هیئت داوران، به بیان انتقاداتی از وضعیت فرهنگی و قرآنی کشور پرداخته بود.

وی در حاشیه ظهر دلنشین تیمور پرهیزکار، مدرس قرآن و پدر خود که عصر ۲۶ فروردین‌ماه در سالن همایش‌های خبرگزاری ایکنا برگزار شده بود، از عدم توجه و پیگیری مسئولان فرهنگی و قرآنی کشور، نسبت به صحبت‌های سال گذشته خود در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ابراز نارضایتی کرد.

یکسال گذشت، حتی دریغ از یک پیامک

شهریار پرهیزکار در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری ایکنا تصریح کرد: هر فردی در هر جا که کار فرهنگی و در رأس آن فعالیت قرآنی انجام می‌دهد، در طول سال‌های متمادی، نقشی اثرگذار در سطح جامعه خودش دارد به گونه‌ای که شاید بسیاری از مسیرهای افراد را که بی‌راه می‌رفته‌اند، تغییر داده است و به مسیر قرآن آورده است که من کوچک‌ترینشان هستم؛ این افراد از حاملان قرآن به حساب می‌آیند که براساس آیات و روایات آثار آن را در دنیا و آخرت خواهند دید اما بسیاری از مسئولان فرهنگی در زمینه توجه به امور قرآنی کم گذاشته‌اند و به وظیفه خود عمل نکرده‌اند و من از آنها راضی نیستم.

این حافظ بین‌المللی کشورمان عنوان کرد: حتی حاضرم با آنها در این باره مناظره کنم و اگر روزی قدرتی داشته باشم از آنها این سؤال را خواهم پرسید و فکر نمی‌کنم آنها جوابی داشته باشند.
پرهیزکار اضافه کرد: اگر امروز در این نقطه قرآنی در کشور ایستاده‌ایم و تلاش‌های قرآنی و برپایی مسابقات قرآن و محافل قرآنی را شاهد هستیم (هرچند این میزان برای جامعه اسلامی رضایت‌بخش نیست) اما مشمول حمایت‌های عاشقانه رهبر معظم انقلاب هستیم.

یکسال گذشت، حتی دریغ از یک پیامک

وی در پایان اذعان کرد: با این حال با گذشت یکسال از مطرح کردن این موضوع، مسئولان فرهنگی و قرآنی حتی یک پیام و یا تماسی برای صحبت درباره مسائل و برپایی مناظره با وی نداشتند و این حافظ بین‌المللی قرآن کریم هنوز بر حرف خود باقی است.

captcha