برپایی بیش از 30 محفل قرآنی از سوی دارالقرآن الکریم نداجا
کد خبر: 3590558
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
در ایام هفته ارتش انجام می‌گیرد؛

برپایی بیش از 30 محفل قرآنی از سوی دارالقرآن الکریم نداجا

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دارالقرآن الکریم نداجا از برپایی بیش از 30 محفل قرآنی طی ایام هفته ارتش در یگان‌ها و پایگاه‌های این نیرو خبر داد.

حامد حسین‌پور، مسئول دارالقرآن الکریم نداجا در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: همزمان با ایام هفته ارتش و 29 فروردین، سالروز حماسه آفرینی‌های نیروی ارتش و سالروز مصاف نابرابر ناوشکن‌های سهند و سبلان و ناو موشک‌انداز جوشن با نیروهای متخاصم آمریکایی، برنامه‌های متعدد قرآنی در سطح نیروی دریایی ارتش برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: برپایی بیش از 30 محفل قرآنی با رویکرد طرح تدبر تقدیر از منتخبان و فعالان و پیشکسوتان قرآنی در پایگاه‌های مختلف، حضور خانواده‌های قرآنی در مکان‌های مذهبی و گلزار شهد و همچنین برگزاری مسابقات مختلف قرآنی در سطح مساجد و مجتمع‌های فرهنگی، منازل سازمانی از برنامه‌های قرآنی نیروی دریایی ارتش در این ایام است.
حسین‌پور اضافه کرد: به همین مناسبت صبح فردا، 29 فروردین‌ماه، محفل انس با قرآن در مسجد الغدیر سپاه نیروی دریایی ارتش با حضور قاری نوجوان و ممتاز کشوری رفیعی و همچنین تلاوت مهدی نگهداری از قراء ممتاز ارتش و همچنین ناوسروان محمدعباسی از حفاظ منتخب نیروی دریایی برپا می‌شود.
وی اظهار کرد: نمونه این مراسم با حضور فرماندهان عالی رتبه و کارکنان نیروی دریایی در اکثر مناطق و پایگاه‌ها و همچنین کوی‌های سازمانی نیروی دریایی برگزار می‌شود.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۲
0
0
برپایی محافل موجب ترویج فرهنگی قرآنی می‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۴
0
0
برپایی محافل قرآنی به ترویج فرهنگ قرآنی کمک زیادی می‌کند
captcha