حضور در صحنه انتخابات؛ یکی‌از عوامل مهم اقتدار دفاعی ملت ایران
کد خبر: 3590729
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

حضور در صحنه انتخابات؛ یکی‌از عوامل مهم اقتدار دفاعی ملت ایران

گروه سیاسی: امام جمعه خرم‌آباد با بیان این‌که یکی‌از عوامل مهم اقتدار دفاعی مردم ایران حضور در صحنه انتخابات است، گفت: ما نیازمند رئیس‌جمهور انقلابی هستیم که جهت تولید و اشتغال و شکوفایی اقتصادی نظام قدم بردارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد امروز سه‌شنبه، 29 فروردین در مراسم روز ارتش که در میدان کریم‌خان خرم‌آباد برگزار شد، گفت: روز ۲۹ فروردین روز تجلیل از ایثار و حماسه ارتش و نمایش اقتدار نیروهای مسلح در جهت حمایت از انقلاب اسلامی ایران است.
وی با بیان این‌که روز ارتش روز نشان دادن قدرت به دشمنان و استکبار جهانی است، تصریح کرد: روز ۲۹ فروردین روز آمادگی و حضور نیروهای مسلح در جهت حفظ استقلال و تمامیت ارضی این کشور است.
آیت‌الله میرعمادی گفت: روز ارتش روزی است که با درایت و هوشیاری و بصیرت بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک روز تاریخی در این سرزمین ثبت شده است.
امام جمعه خرم‌آباد با بیان این‌که روز ارتش روز اقتدار دفاعی کشور است، عنوان کرد: یکی‌از مسائل مهمی که باید مورد توجه قرار بگیرد مسئله اقتدار دفاعی کشور است.
وی افزود: پس‌ از پیروزی انقلاب اسلامی ایران استکبار جهانی برای براندازی نظام دست به توطئه زد و از کردستان تا سیستان، از خوزستان تا بندر ترکمن و از جنگ تحمیلی تا ترور شخصیت‌ها همه این‌ها برای این بود که دشمن انقلاب اسلامی نوپا را از بین ببرد.
آیت‌الله میرعمادی با اشاره به این‌که آن‌چه باعث شد تمام توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شود اقتدار دفاعی کشور بود، عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی روز به روز بر قدرت دفاعی کشور افزوده شد و در مقابل بر خواری دشمنان افزوده گردید .
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به این‌که حفظ آمادگی دفاعی و قدرت نظامی نتایج فراوانی داشته است، گفت: امنیت ایران اسلامی در سایه اقتدار دفاعی و پیشرفت و ترقی کشور به‌علت قدرت نظامی کشور است.
امام جمعه خرم‌آباد گفت: در روز ۲۹ فروردین به دستور امام خمینی(ره) ارتش با تمام تجهیزات به میدان می‌آید این در حالی‌است که اقتدار دفاعی کشور مرهون هوشمندی نیروهای مسلح و ارتش است.
 وی با بیان این‌که اگر امروز توطئه‌های دشمنان کارساز نیست به‌خاطر اقتدار دفاعی مملکت است، اضافه کرد: امروز قدرت بازدارندگی و دفاع این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قابل مقایسه با هیچ دوره‌ای نیست.
آیت‌الله میرعمادی با اشاره به این‌که نیروهای مسلح ما همه در خدمت اسلام و انقلاب اسلامی و مردم هستند،گفت: ارتش ایران امروز یک ارتش آزموده و امتحان پس داده است این در حالی‌است که ارتش در حال حاضر تجربه ارزشمند هشت سال دفاع مقدس را دارد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که یکی‌ از عوامل مهم اقتدار دفاعی مردم ایران حضور در صحنه انتخابات است، گفت: مردم ایران با آمدن پای صندوق‌های رای قدرت خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.
امام جمعه خرم‌آباد روحیه جهادی و انقلابی را ویژگی ارتش دانست و گفت: در کشور نیازمند نیروهای مسلح انقلابی هستیم که با روحیه انقلابی مانند دوران دفاع مقدس در حفظ مملکت بکوشند.
وی تصریح کرد: ما نیازمند رئیس‌جمهور انقلابی هستیم که در جهت تولید و اشتغال و شکوفایی اقتصادی نظام قدم بردارد این در حالی‌است که مردم  انقلابی هم‌چنان که در دفاع مقدس با سربلندی پیروز شدند در جنگ اقتصادی هم سربلند خواهند شد.
captcha